Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Konditoriomainen kakkupohja?

Vierailija
27.01.2010 |

Syntyykö siten että paistetaan pellillä kakkuvuoan sijaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondiittorit käyttävät paljon vetopohjia, eli käytännössä kääretorttupohjaa, josta sitten leikataan muotilla sopivat palat. Eli siis vastauksena kysymykseen: kyllä

Vierailija
2/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pohjia paistetaan edelleen perinteisten pohjien tapaan, osa tuotteista valmistetaan vetopohjista

Tarkoitatkohan ehkä rakennetta ja makua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan kakuissa on niin hienojakoinen jotekin se pohja, tai hieno-huokoinen...

olen leiponut kakkupohjia plajonkin, mutta aina ne sokerikakkupohjat on minulla paljon "isomuruisempia"

niin kakkua leikatessa kaupan kakut onvat kauniita, kun se pohjakin on pienihuokoinen

(ja osaavat laittaa ne kerrokset tasaisesti)

mausta en osaa niin sanoa, kaikki muut kuin saksalaiset pesusienipohjat ovat minusta suht hyviä....

Vierailija
4/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua kuten kotona.

Kokeile erikoisvehnäjauhoja ja erikoishienoa sokeria, tulee enemmän konditoriamainen pohja.

Vierailija
5/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan kakuissa on niin hienojakoinen jotekin se pohja, tai hieno-huokoinen... olen leiponut kakkupohjia plajonkin, mutta aina ne sokerikakkupohjat on minulla paljon "isomuruisempia" niin kakkua leikatessa kaupan kakut onvat kauniita, kun se pohjakin on pienihuokoinen (ja osaavat laittaa ne kerrokset tasaisesti) mausta en osaa niin sanoa, kaikki muut kuin saksalaiset pesusienipohjat ovat minusta suht hyviä....

Vierailija
6/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee just sellaista ihanaa, kiinteämpää ja kosteaa kakkupohjaa. Lisättiin kiehuvaa vettä pieni määrä taikinaan. En muista tarkkaan, mutta googleta!