Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaat miten pukeudutte ja mikä hiustyyli

Vierailija
27.01.2010 |

Millä sanoilla kuvailisit tyyliäsi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei viimeisen päälle trendikäs, joitakin ajattomia vaatteita. Hiustyyli rento, polkkatukka ja raitoja.

Vierailija
2/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rock -henkinen. Usein luullaan nuoremmaksi. Jonkun verran seuraan trendejä.Hiukset pitkät ja kasvatan niitä vielä pidemmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polkkatukka, ei väriä.

Vierailija
4/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki vaatteet ovat punaisia. No, okei, jotai mustaa löytyy. Hienostelu ei onnistu, korkkarit on ehdoton ei.

Vierailija
5/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pitkä tukka alaselkään asti ("luonnonlaineet")

- pidän tukkaani auki, usein panta tai "osaponnari", joskus nuttura tai letti. Tarpeen mukaan laitatan ns. "hienomman kampauksen"...

- paljon alareisi-/polvipituisia hameita (kapeita ja leveämpiä), paitapuseroita, suoria housuja, housupukuja, aika tyköistuvia vaatteita suosin...

- kesällä usein korkkarit, talvella kapeat saapikkaat,...

- sään mukaan! Näillä ilmoilla pidän pitkää turkkia ja villahattua.

Vierailija
6/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajan look: farkut ja huppari

Työlook: farkut, hame, tunikoita, trikoopaitoja, neuleita, paitapuseroita, saappaat, tennarit, milloin mitäkin

Yksi asia vain on varma: vaatteeni ovat AINA laadukkaita. EI KIITOS, halpaketjujen räteille. En myöskään käytä "tätivaatteita" tyyliin suorat mustat housut tai jakkupuku

Vierailija
7/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun mielestä varmaan aika junttityyli.

Töissä farkut ja neuletakki, kotona veluuriasu/collarit, iltamenoissa mustat housut ja siisti paita tms. En käytä juurikaan korkokenkiä.

Näin pakkasella kunnon toppatakki ja pipo syvällä päässä.

Lyhyt, luonnostaan blondi tukka.

Vierailija
8/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, mustat suorat housut ja kauluspaita, hiustyylinä lyhyet hiukset "jenkkityylistä" pidennetty versio, perinteinen. Ei nykytyyliin takaa-eteen tai sivuilta-keskelle kammatty HYI.

mustat nahkakengät.

Vierailija
9/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalassa useimmiten farkut tai mustat housut. Paita trikoota, neule, neuletakki yms. Eli tosi tavista... Tykkään käyttää myös hameita, mutta en oikein vieläkään ole sujut "säihkysäärieni" kanssa.

Vierailija
10/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin vasta 33v. :)

Tukka on hartioille, kiinni nyhrätty tai joskus auki.

Tyylini on, hmm. Puolihippimuotoilija, ehkä.

Vahvasankaiset silmälasit. Farkut. Musta poolo tai musta t-paita. Musta villatakki. Lämpimillä keleillä tossut. Juhlissa korkeat kengät, mieluiten punaiset. Mustatkin käyvät.

Musta villakangastakki tai maihinnousutakki, iso huivi, pipo ehdottomasti ja lämpimät rukkaset. UGGit jalassa tai muut mihin mahtuu villasukat.

Vierailija
11/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet usein halpaketjuista esim. H&M, Gina Tricot, jotain Espritiltä jne.

Tykkään rennon nuorekkaasta, ehkä vähän boheemista, mutta tyylikkäästä, mutta olen itse aika tavis. Hoikka ja urheilullinen.

Ihailen mm. seuraavien naisten tyyliä

http://www.cairns.com.au/images/uploadedfiles/editorial/pictures/2008/0…

http://www.anewmode.com/wp-content/uploads/2009/04/celebstyle-siennamil…

http://www.stylehop.com/fashion-blog/wp-content/uploads/2009/12/katewan…

Vierailija
12/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan silti:

Eli lähes mustat hiukset. Hyvin lyhyet takaa, edessä hieman pidempää. Yleensä mustat vaatteet, olivat ne sitten housut ja paita tai hame/mekko. Aina korkkarit.

Vierailija
13/18 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä vastaan kanssa.

Kotioloissa mulla on yleensä farkut ja neule. Alla usein paita ja välillä paitapuserokin. Kesällä käytän usein hametta tai pellavahousuja.

Töissä mulla on melkein aina jakkupuku, joskus voi olla sitten mekko, housut ja joku neule.

Mä tykkään aika klassisesta, mutta pitää olla trendikkäät leikkaukset. Jakkupuvut ostan melkein aina ulkomailta, suosikki on DKNY ja Jaeger.

Joku Ril's tai Gerry Weber on liian tätimallinen.

Töissä mulla on aina korot.

Vapaa-ajalla ei läheskään aina. Pidän ihan tennareitakin.

Iltaisin sitten saatan pitää ihan velour-pukuja tai muita oloasuja.

Meikki on liki joka päivä, hiukset lyhyehköt ja kiharat.

Vierailija
14/18 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä mulla on joko suorat housut tai sitten siistit farkut. Ei mitään reistaskuhousuja tms. töissä, vaan enemmän klassisen tyylistä. Yläosana joko paitapusero tai neule. Merkeistä eniten taitaa löytyä Espritiä (etenkin housut), Mexxiä ja InWearia eli noita edullisia/ keskihintaisia. Ostan kyllä välillä jotain kalliimpaakin, jos kivan löydän ja budjetti sallii, mutta toisaalta ihan henkkamaukkaakin kaapista löytyy. Kotioloissa rennot vaatteet (verkkarit, velourhousut tms.).

Kengät nahkakengät, hieman naisellisuutta pitää olla, vaikkei välttämättä korkeita korkoja. Tennarit jne. eivät ole koskaan kuuluneet "tyyliini".

Meikkaan päivittäin, yleensä myös vapaalla (silloinkin meikkasin kun olin lasten kanssa kotona).

Hiukset puolipitkät/ pitkähköt kevyesti kerrostetut ja värjätyt, joko ruskeaa tai lämmintä ruskeaa vaaleilla raidoilla.

Vierailija
15/18 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski enkä saa mistään kauniita vaatteita. Tai ainakaan ne eivät näytä hyvältä päälläni. Toivottavasti tähän on tulossa muutos laihdutuskuurini myötä.

Hiukset ovat punertavat, kerroksittain leikatut ja ulottuvat olkapäille. Ne ovatkin ainoat ei-mummoa minussa ;).

Vierailija
16/18 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin niukkalinjaisia jakkupukuja "ranskalaiseen tyyliin".

Vapaa-aikana farkut, kotona verkkarit. Urheilen paljon, joten vapaa-ajan tyylini on varmaan aika urheilullinen.

Rakastan myös pörröisiä, pitkiä neuletakkeja ja saappaita.

Hiukset vähän yli olkapäiden, kevyesti raitoja. Töissä melko vahvapokaiset rillit. Pitkät kynnet.

Vierailija
17/18 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon farkut+neule yhdistelmää, nyt tykkään tiukemmista farkuista ja pitkästä neuleesta, mutta enemmän kaapissa on bootcut-farkkuja... Neuleet joko mustia yhdistettynä kirkasväriseen paitaan ja koruihin tai värikäs neule yhdistettynä mustaan paitaan :). Farkkujen lisäksi pidän hameista ja kaapista löytyykin mustien neuleiden kaveriksi tosi monen värisiä, polvipituisia hameita.

Jos vaan voisin, pitäisin korkkareita tai muuten kauniita kenkiä ja saapikkaita. Jalkaani vaan en saa kovin ihania kenkiä (jalkateräni on operoitu aikoinaan), mutta yleensä niissä kuitenkin pitäisi olla joku juju. Tykkään esim, naturalistan kengistä.

Koruja minulla on aina ja meikkaankin, kun lähden kotoa yleiselle paikalle.

Hiukset vaihtavat tyyliä varsin usein, värit on kokeiltu kaikki... Hiukset ovat kuitenkin aina lyhyet ja nyt minulla on takaa hyvin lyhyt, eteenpäin pitenevä rikottu polkkatukka ja vahva otsatukka. Väri on nyt yllättävänkin hillitty ruskea (mieskin ihmetteli konservatiivista väriä:)

Eli lyhyesti: mukavaa, kohtalaisen nuorekasta, mutta ei mitään teinityyliä. Värejä pitää olla.

Vierailija
18/18 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, neuleet, t-paidat ja neule -ja trikootakit yleensä käytössä.

Hiukset puolipitkät ja aina auki.

Mä tykkään tennareista tosi paljon :D Samoin paidoista joissa on erikoinen kaulus. Värit on myös ihania.

Näin "vanhemmalla" iällä panostaa enemmän laatuun ja merkkeihin :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi