Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään itkin pomon edessä vuolaasti :( Mitähän tästäkin seuraa?

Vierailija
27.01.2010 |

Pomo kutsu mut huoneeseensa ja alkoi syyttää minua asiasta, jossa olin toiminut oikein. Selitin omaa kantaani ja alkoi ihan kamalasti itkettää kun pomo vaan intti ja syytti. En pystynyt pidättämään vaan kyyneeleet virtaus ihan valtoimenaan ja sitten alkoi äänikin nyyhkyttää kun yritin puhua. Pomo näytti vahingoniloiselta ja sanoi että "äläs nyt vielä mene mihinkään" kun yritin lähteä huoneesta. Lopulta lähdin vaikka pomo esteli. Ryntäsin vessaan itkemään pahimmat itkut, mutta loppupäivä meni silmät punaisina omalla työpisteelläni nyyhkien. Työkaveritkin huomasi, mutta osasivat hienotunteisesti pysytellä poissa.

Pistin juuri sähköpostilla pomolle selvitystä tuosta asiasta, josta minua syytti ja toivon että huomenna on enemmän voimia jutella siitä :(

Tämä tuli niin puun takaa.

Pomoni on mies ja muutenkin olen miesvaltaisella (IT) alalla tämä ei nyt ollut kovin hyvä juttu. Miksi pitää olla näin tunteellinen. Nolottaa ja surettaa entisestään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta maailmassa kaikkein pahin juttu on se, kun syytetään epäoikeudenmukaisesti sellaisesta, mitä ei ole tehnyt. Minua on muutaman kerran elämässäni syytetty jostain epäoikeudenmukaisesti, ja joka kerta on itku tullut.

Sinulla on nyt mahdollisuus koota itsesi ja mielestäni sinun ei tarvitse nöyristellä eikä pyydellä anteeksi, vaan sanoa tomerasti, että minusta tuntui että kohtelit minua epäoikeudenmukaisesti.

Vierailija
2/4 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pomosi ei kuuntele sinun versiotasi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomo otti onkeensa ja vastaavaa käytöstä ei enää pomon talolta ole tullut.

Vierailija
4/4 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytettiin turhaan asiasta jonka pystyin osoittamaan. Totesi pomo vaan, että ei täällä mitään itkupillejä tarvita.

Ei tullut koskaan pyytämään anteeksi vaan totesi EHKÄ saaneensa väärää informaatiota. Sen jälkeen huomasin toisessa huoneessa pikapalaverin kävivät ilmeisesti läpi tätä tapausta. Yksikään näistä k...päistä ei pyytänyt koskaan anteeksi. On sanomattakin selvää etten tuolla työpaikalla enään ole.