Mihin voi heittää paperilaskut ym jossa henkilötietoja?
Luotatko paperinkeräykseen? Kotisilppuri tuntuisi jo liioittelulta.
Kommentit (13)
ainakin on silppuri, ei ole kovin kalliita. Näppärästi pääsee eroon kaikista papereista ja sama kone silppuaa jopa cd:levyt, luottokortit yms.
Meidän lämmityskattila syö mielellään laskuja.. Paperinkeräykseen en laittais.
poltettavaksi (isommat määrät) tai työpaikalle silppuriin (arkki tai pari).
Ei se maksanut kuin 19,90 tarjouksessa. Ei musta ollenkaan turha ostos.
Just vähän aika sitten oli kuulemma ollu jossain ohjelmassa, että jotkut tonkii lehtiroskiksia ja etsii ihmisten osote ym. tietoja väärinkäyttöön. Mä en ole koskaan luottanu paperiroskiksiin. Oon repinytkin paljon kaikkia papereita.
josta ei papereita saa oikein pois ja ne haetaan. Olen alkanut laittaa kaiken sinne, sillä ajattelen että siellä ne menevät "sulatettaviksi" uusiopaperiksi eikä ketään kiinnosta jonkun tuntemattoman tiedot. Hyvin vähän on missään henkilötietoja ja pankkitiliä tuskin missään muussa kuin tiliotteessa (tyhjä tili). Jos silppuaa ja laittaa roskikseen niin ei koskaan tiedä minne nuo silputut palat jäävät lojumaan. Jos joutuvat väärään paikkaan niin ehkä joku alkaa koota palapeliä silputuista roskan seassa olleista paperinpaloista. Olisi aika uskomatonta muuten ja sattumien sattumaa. Mutta mistä sitä tietää minkälaiselle kaatopaikalle joutuvat.
joko revin pieneksi tai tuon töihin silputtavaksi. Ajatuksissa on ollut hankkia kotiin pikkusilppuri. Olen aika tarkka tuhoamisen suhteen, en uskaltaisi heittää sellaisenaa paperinkeräykseen tai edes roskiin.
miten niitä laskujen tietoja voisi väärinkäyttää?
Vuoden verran kerätään autotalliin pahvilaatikkoon, pääsiäisenä poltetaan pääsiäiskokossa.
Ei kai ole liian suuri vaiva repiä käsin?