Olen karppaillut nyt 4 viikkoa, paino ei putoa?
Tai on pudonnut 300 g =) mikä saavutus!
En oikein tiedä mitä teen väärin... Pitäisi tehota mutta ei? En syö kauheasti rasvaakaan (esim. en voi pekonia+munia+kermaa ottaa aamiaseksi, yök) vain juustoa 2 siivua x 2 vrk, ja sitten sen minkä käytän paistamiseen ruoan valmistuksessa + oliiviöljyä noin 1 rkl salaattiin lounaalla.
Eikö se sitten toimikaan kaikilla? Oletin että kyllä ainakin 1 - 2 kg saan kuukaudessa pois.
Mitat 168 ja 65 kg.
Lisäksi nälän tunne ON jatkuva ja makeannälkäkin vaivaa ajoittain.
Kommentit (5)
Laihdutan koska "omin" painoni on n. 55 - 57 kg... tässä tunnen oloni hyväksi eikä ole makkaroita. Olen ERITTÄIN siroluinen, joten kyllä minulla nyt rasvaa on - ei huolta =)
Eilen:
aamianen: kahvia, maitojuomaa (laktoositon), kinkkuleikettä 3 siivua, 2 siivua kermajuustoa (Oltermanni), luonnonjogurttia 2 dl (ei-rasvatonta) + pakastevadelmia 3 rkl, vettä
lounas : kanakastiketta (kanasuikale+kookosmaito+sipuli+paprika) noin 3 dl, salaattia (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti) noin 3 dl, kahvia 2 kuppia
päivällinen : 1 täyslihamakkara, puolikas kurkku paloina, porkkana raakana, omena, kahvia ja vettä
iltapala : luonnonjogurttia noin 2 dl, kivennäisvettä noin 1 L
Joskus otan aamupalaksi lisäksi 1 viipale täysjyväruisleipää sekä voimariinia.
Ja mitannut en ole, mutta vaatteet pysyy (erittäin tiiviisti =P) päällä.
en nimittäin tykkää rasvaisista ruuista :P No, onneksi ei ole myöskään paino-ongelmia niin voi syödä tavallisesti.
minullakaan ei pudonnut paino juurikaan, mutta 10 senttiä lähti persuksista mittaa ja vyötäröltä 7. Eli liha ainakin tiivistyi.
Kertoisiko kuitenkin vielä mitä syöt. Anna vaikka eilinen esimerkiksi.