Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpa karu tajuta, että minulla ei ole ollut parasta ystävää moneen vuoteen.

Vierailija
27.01.2010 |

Oikeastaan sen jälkeen, kun kotoa muutin. Ja siitä on 10 vuotta :(. Ilmeisesti en vaan osaa avutua tarpeeksi ihmisille, jotta kunnollinen yhstävyyssuhde syntyisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa bestistä ei ole mullakaan ollut muutamaa lapsuus vuotta lukuunottamatta.

Olishan se mukavaa jos olisi naispuolinenkin ystävä.

Sellainen jonka kanssa käydä yhdessä lenkillä, soppailemassa, jne.

Vierailija
2/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa varmasti sen verran epäluuloinen muita ihmisiä kohtaan etten osaa avautua "tarpeeksi" ihmisille.

Olen kyllä 31v. aikana oppinut elämään asian kanssa ja hyväksynyt sen asian että tällainen mä nyt vaan olen, turha hakata asian suhteen päätä seinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti haluaisin sellaisen saada.Just sellasen jonka kanssa käydä lenkillä ja vaikka shoppaamassa.Mies kun ei ole innokas lenkkeilemään varsinkaan kävelymuodossa,hiihdosta kyllä pitää.Itse en vaan kehtaa viimeisillään lähteä ladulle taapertamaan.

Vierailija
4/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jotenkin voisin kuvitella että meistä voisi tulla hyvätkin ystävät ajan mittaan (mistä lie olen näin päätellyt, jotenkin vaikuttaa aika samantyyppiseltä kuin minä). En vaan saa suutani auki, eipä tosin hänkään.

Mieheni on paras ystäväni, ja sitten on joitakin kivoja tuttavia, mutta naispuolista oikeaa ja hyvää ystävää ei nykyään ole.

Vierailija
5/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakaan, useamman sadan kilometrin matka ja perheytymiset eri aikaan erottaa koulu- ja opiskeluaikaisista ystävistä aika tehokkaasti.

Jos asuisin jollakin pienemmällä paikkakunnalla, niin olisi helpompaa löytää ystäviä, täällä tuskin tapaa ketään samalla aaltopituudella olevaa.

Hyvä, että edes miehen kanssa ollaan läheisiä vielä 10 vuoden jälkeen.