Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset olivat kironneet vauva-ajan rankkuutta

Vierailija
27.01.2010 |

Minusta tuntuu, että olen lomalla, kun jäin töistä pois ja saan seurustella pikkuisen sylivauvani kanssa. Työssä olo oli oikeesti rankkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että seurustelu koliikkisylivauvan kanssa ei ole lomailua.

Vierailija
2/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sekin hyvä nukkumaan niin aika siinä vaan pitkäksi käy.

Huonosti nukkuvan uhmiksen kanssa rankempaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä löytyy 3,5 vuotias ja 1,5 vuotias ja ei ole ollut koskaan niin kamalan rankkaa, hyviä nukkumaan öisin.

Vierailija
4/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut rankkaa. Tosin jos on oikeasti vain yksi lapsi ja hänkin vasta sylivauva, ei se tarkoita etteikö sitä rankkaa vielä olisi tulossa.

Meidän lapset on 5v. ja pian 1v. eikä mitään raskasta ole koskaan vielä ollut. Totta kai on uhmia yms. mutta ne nyt kuuluu asiaan ja ne jaksaa, kun saa nukkua hyvin ja on muutenkin asiat kunnossa.

Vierailija
5/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta 'helposta' vauvasta ja 'vaativasta' vauvasta mutta vauva-aikaa rankemmaksi olen kokenut lasten uhmaiät. Monet teini-ikäisten vanhemmat sanoo että rankinta on teinin kasvattaminen.

Rankinta vauva-ajassa oli unen puute, mutta muuten vauvan hoitaminen oli helppoa.

Vierailija
6/6 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ole ollut "rankkaa". Tottakai jokaisella on ollut omat kuvionsa ja välillä on valvottukin jne., mutta en mä silti jaksa tajuta kun ihmiset tuskailee (ihan terveen) vauvan kanssa, miten rankkaa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan