onko kellään kokemuksia klinikka22:sta?
Kommentit (14)
Onhan olemassa potilasvahinkoasiamies jos jotain tälläistä sattuu. Minä ainakin sain erinomaisen avun ja parasta mahdollista palvelua. Missään muualla ei ole yhtä hyvin hoidettu asioita.
kolmen vuoden takaa.Implantit rintoihin.kaikki meni hyvin,naislääkäri oli asiantunteva.Aina sain leikanneeseen lääkäriin yhteyden operaation jälkeen, kun oli jotain kysyttävää esim.paranemisprosessista. Miehenikin käynyt käsileikkauksessa, ei valittamista silläkään kerralla.Menen samaan paikkaan uudestaan, jos tarvetta tulee!
Minulla toimi ok. Kallis tosin oli. Siistit tilat. Eikö tuo ole nykyään Bulevardin Kliniikka?
En voisi olla enempää samaa mieltä negatiivisten kokemusten kanssa. Bisnes on bisnestä ja vaikka lääketieteessä sattuu ja tapahtuu pitää niistä bisneksessä kantaa vastuu joka on bisneksestä puhuttaessa taloudellinen.
P.Tuompo leikkasi tähystyksellä olkapääni menemällä viidestä kohtaa sisälle.Leikkaus tehtiin 04.2010 syynä työtapaturmassa totaalisesti revennyt oikea olkapää.Seuraus,ei voinut ajaa partaa ei juoda kahvia siis täysin toimintakyvytön.Tilanne nyt:Kaikki ok voin tehdä kaiekkea mitä ennenkin niittää viikatteella heinää,pilkkoa polttopuita,siis olkapäätä todella rasittavia liikkeitä.Kiitos P.Toumpo ja klinikka 22 henkilökunta ja olihan siinä anestesialääkärikin mukana.T.Juhani Ståhl
Moi. Etu-ristiside vamma, kierukka, + kymmenien kavereiden urheiluvammat hoidettu kyseisessä paikassa.
LOISTAVAA TOIMINTAA. Olen aikaisemmin käynyt Mehiläisessä ja Diacorilla. Kyllä laatu ja palvelu on ihan omaa luokkaansa KLINIKKA 22 :ssa. Siis nykyisessä Bulevardin klinikalla. Minut leikkasi Jan Lassus.
Miten kaikki ketjuun eksyneet klinikan asiakkaat kirjoittavat yhtä huonoa suomea?
Siistit tila. Erittäin ammattitaitoinen ja miellyttävä henkilökunta. Suosittelen.
Polvivammani leikkasi Ilkka Tulikoura. Todellinen superortopedi! Kaikki sujui tosi hienosti. Suosittelen!
En suosittele kenellekään. Erittäin huono ilmapiiri.
En suosittele kenellekään! Leikkaus polveeni meni ihan pilalle!
En todellakaan suosittele. Pelkästään huonoja kokemuksia. Turhia, kalliita magneettikuvauksia, laboratorionäytteiden katoamisia, vääriä diagnooseja.... Tässä muutama syy miksi kannattaa jättää tämä klinikka väliin.
Olin Bulevardin klinikka22 vatsantyrä leikkauksessa ,jonka suoritti Ilari Airo . Täytyy sanoa ,että nyt oli kyllä hyvä hoito niin lääkärin kuin hoitajien osalta.
Kaikki meni todella hyvin . Hoitajat olivat kokoajan vierelläsi mitä vain tarvitsit kaikki hoitui. Jos ikinä vielä tarvitsen jotain operaatiota niin tänne menen jatkossakin ...suosittelen!!!
Kokemusta on..En suosittele kellekkään, alussa luulin tulevani pätevään paikkaan, pinnalta katsottuna kaikki näyttikin lupaavalta. Ekaksi kysyvät sinulta jos sinulla on vakuutusta, jos on, leikkaavat oli sitten tarvetta tai ei. Jos homma (leikkaus) menee pieleen eivät ota vastuuta asiasta ja ystävällisyyskin loppuu kuin seinään. Pilasivat paljon mun elämässä.