Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö kellään hyvin?

Vierailija
26.01.2010 |

Olen suhteellisen uusi lukija näillä sivuilla, ja hieman jo luettuani on pakko kysyä, että meneekö kellään hyvin? Mitä asioita elämässäsi on hyvin? Oletko onnellinen ja miksi näin?

Itse voin todeta olevani onnellinen 4kk:n ikäisen terveen tyttövauvan äiti; on koti, mies ja perhe sekä meidän mittapuulla riittävä taloudellinen turva. Lisäksi pystymme sopimaan asioista yhteisesti, luotamme toisiimme, rakastamme toisiamme, teemme toisinaan arkiaskareita yhdessä, mutta makuuhuoneessakaan ei ole kuollutta. Yhdessä olemme olleet pian 10vuotta. En tosin nyt väitä kaiken olevan täydellistä ja osaamme toki kinastella ja olla eri mieltä asioista toisinaan rasittavuuteen asti, mutta uskon, että näin on pakko ollakin.

Muistuttakaa siis välistä itseänne myös niistä asioista, jotka elämässänne ovat hyvin!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pärjäillään mutta en vois sanoa, että hyvin menee. Liikaa murheita ja vaikeuksia jatkuvasti.

Vierailija
2/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika sopeutuvainen ja osaan nauttia elämän pienistä asioista ja olen mielestäni sellainen perusonnellinen ihminen. Vastoinkäymisiä on ollut paljon, mutta ne eivät voi onneani kaataa. Minulla on ihana mies ja ihanat lapset, mikään ei ole onnemme tiellä :) Kuulostaa ehkä naiivilta tai jotain, mutta mitäs sitten, eikö pääasia ole se, että osaa nauttia elämästä ja on onnellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden pienen lapsen yh. Exä kiusaa satunnaisesti ja aiheuttaa pahaa mieltä, mutta en anna sen lannistaa itseäni. Perheessämme on sairauksia ja kroonisia vaivoja, mutta paljon rakkautta ja uskoa tulevaisuuteen. Olen yksin mutten yksinäinen, ja lapsistani saan niin paljon iloa elämään, etten tällä hetkellä elämääni muuta kaipaa. Taloudellinen tilanne on hyvä, vaikkei luksukseen ole varaa ja elämme suhteellisen vaatimattomasti. Meillä on kaikkea mitä tarvitsemme ja kaipaamme :)

Vierailija
4/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde, 2 ihanaa lasta, talous kunnossa, kiva koti joka sopii elämäntilanteeseemme. Pystymme matkustelemaan sekä miehen kanssa kaksin että koko perheenä. Pääsemme välillä kaksin esim teatteriin tms. Kotityöt eivät ole meillä koskaan hiertäneet, mieheni ei ole niitä joiden mielestä nainen hoitaa kaiken vaan hänelläkin pysyy imuri ja kauha kivasti käsissä. Työelämässä menee kivasti, sopivassa suhteessa haastetta ja palkkaa. Sukulaisten kanssakin asiat kunnossa. Ja mikä myös on tärkeää, hyviä ja läheisiä ystäviä löytyy muutama:)

Täällä vain on vallalla valitustyyli ja siksi vaikuttaa siltä että kaikilla menee huonosti. Kel onni on se onnen kätkeköön...

Vierailija
5/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy siis edelleen ihmisiä, jotka voivat sanoa olevansa onnellisia:)

Onnihan ei tokikaan tarkoita, etteikö elämään sisältyisi ikäviäkin asioita kuten myös ap:lla. Täytyy vain muistaa arvostaa sitä, mikä on hyvin ja pitää siitä kiinni.

Vierailija
6/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kellään

Vierailija
7/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ollut nyt oleellista:) Juuri tuollaisilla asioilla ei kannata mieltään vaivata vaan miettiä jotain hyvää!!!!

Olethan onnellinen?

ap

Vierailija
8/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei vain jaksaisi ajatella, että asiat ovat hyvällä mallilla, niin hullunkurinen on ihminen.