Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä leivoit itse ristiäisiin

Vierailija
26.01.2010 |

vai leipoiko joku muu kaiken tai tilasitko kaiken valmiina

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakun, toscapalat, suolaiset muffinit, salaatin.

Piirakat teki sukulainen lahjaksi.

Perheeseen kuului tuolloin mies ja esikoinen 2 1/2v. Esikoisen ristiäisiin tein tarjottavat vastaavalla tavalla.

Vierailija
2/9 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkun kaikkiin muihinkin juhliin kaikki tarjottavat.

Leipomoista, kaupasta, pitopalveluista, jne. tilatut tuotteet maistuu mielestäni kamalalle. Ja juu, olen niitä maistanut paljon, monen eri firman tuotteita. En vain tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 suolaista piirakkaa ja pikkuleipiä. Ai niin, Aleksanterin leivokset tuli molempiin leipomosta.

Vierailija
4/9 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iahn syystä, että valmiit maistuu niin pahalle

Vierailija
5/9 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuore mummi hoiti kaiken, minun tarvitsi vain mennä paikalle.

Äitikultani ompeli jopa mulle jakkupuvun, pojalle kastemekon, hoiti tarjoilut ja koristelut. Täytyypä muistaa kiittää seuraavan kerran kun tulee puheeksi, vaikka siitä kohta jo 5v onkin aikaa.

Vierailija
6/9 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmannen lapsen ristiäisissä oli täytekakku, suklaakakku, voileipäkakku, jotain suolaisia, pullia. Ai niin, valehtelin. Äitini teki pikkuleivät.

Vierailija
7/9 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi leivät :)

Vierailija
8/9 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kuulu kirkkoon, mies kuuluu. Miehen perheelle on henki ja elämä, että jokainen suvun mukula kastetaan. En laita yhtään vastaan, mutta en kyllä osallistu järjestelyihinkään. Mies ja miehen suku saavat ihan rauhassa puuhastella ristiäiset pystyyn omalla tyylillään, kunhan sitten ilmoittavat koska ja minne pitää lapsi toimittaa. Itse lähden paikalle vain "meijerin" ominaisuudessa.

Vierailija
9/9 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihanat kälyt eli mieheni siskot ja veljien vaimot hoisivat kaiken. Mun piti ainoastaan tuoda vauva kirkkoon ja juhlatilaisuuteen.

Olikin ihanat juhlat!

Tällä kaavalla on kahdet ristiäiset vietetty. Tosin olemme matkustaneet muutaman tuhatta kilsaa paikanpäälle.