Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelaisäitejä paikalla?

Vierailija
26.01.2010 |

Jos on, niin olisko joku teistä kaupungilla joskus kahden tienoin niin voisi vaikka kahvitella - olis kivaa jos sais 5v pojallekin leikkikaverin hetkiseksi... :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai sen kahvittelun ohessa/jälkeen voi lapset leikkiäkin hetken jossain puistossa taikka sisäleikkipaikassa ja yksin on aikuisenakin tylsää, jos joutuu odotteleen leikin loppua siinä vieressä vaan... :)

Vierailija
2/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi leikkikaverin lisäksi vauva mukanani, joten leikkitreffit menee vauvan ehdoilla. Mitä paikkaa ajattelit? HopLopit ei kiinnosta vauvan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä miettinyt et joko Koskariin taikka Tullintorille vois mennä - molemmissahan on ainakin jonninmoinen leikkipaikka - Koskarissa aika minimalistinen, mutta eiköhän muksut viihtyis kuitenkin... :) Periaatteessa muutkin paikat käy, kunhan vaan löytyy siitä kaupungin alueelta - me ei meinaan kovin usein noissa kaupungin kahviloissa käydä joten en tiiä muista ku noista meidän vakkaripaikoista missä tulee käytyä aina, kun käydään... :)

AP

Vierailija
4/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin sille jo viedä sen kylpylään.

Vierailija
5/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Tullintori rauhallisempi paikka, joten kannatan sitä. Tavataanko leikkipaikalla?

Vierailija
6/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullintorin leikkipaikalle 2 maissa.

Vierailija
7/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava huomata ettet saapunutkaan leikkipaikalle, mutta eipä se järin haittaa, koska seuraa kyllä sain sitten poikani tarhakaverista ja tämän äidistä... ;)

Kyllä mä jo ennalta arvelin, ettet kehtaa saapua paikalle ja tunnustaa olevasi av-mamma... Mutta onneksi et pilannut meidän päivää vaan saatiin viettää mukava puolituntinen hyvässä seurassa...

Kiitosta vaan... :|

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi