Lapsellinen kysymys:)
Eli mitä sanotte... Jos on ihan supertimmi vartalo mutta ei käytännössä rintoja ollenkaan, latistaako se pahasti tunnelmaa sängyssä? Mietityttää vaan, tottunut esiintymään aina hyvin topatuissa liiveissä ja totuus pelottaa...
Kommentit (4)
Itse en pidä PIENI rintaisia viehättävänä (en kyllä pidä löllyvistä roikku/läski tisseistäkään,mielummin pienet).
Joten silikonit ottaisin.
Itsellä b-kuppi,mutta aion silti silarit ottaa.
Mielestäni Martina A. on hyvä esimerkki timmistä naisesta jota silarit pukee.Katsoppas kuvia ennen silareita
Riippuu partnerista, latistaako vai ei.
Kannattaa vaihtaa mieluummin partneri, kuin murehtia.
Missään tapauksessa EI SILIKONEJA, aivan älytöntä ja haitallistakin (voi olla).
Plussana: raskausaikana rinnat suurenevat, mutta pysyvät trimminä imetyksistä huolimatta.
Itse edustan ko. tyyppiä, helpompi lenkkeillä ja treenata, kun rinnat eivät ylisuuret. Eivätkä todella roiku, vaikka ikää jo 60 v ja 2 lasta imetetty aikanaan.
Riippuu partnerista, latistaako vai ei. Kannattaa vaihtaa mieluummin partneri, kuin murehtia. Missään tapauksessa EI SILIKONEJA, aivan älytöntä ja haitallistakin (voi olla). Plussana: raskausaikana rinnat suurenevat, mutta pysyvät trimminä imetyksistä huolimatta. Itse edustan ko. tyyppiä, helpompi lenkkeillä ja treenata, kun rinnat eivät ylisuuret. Eivätkä todella roiku, vaikka ikää jo 60 v ja 2 lasta imetetty aikanaan.
että 60-vuotiaan rinnat eivät roikkuisin yhtään.Itse olen 26 vuotias.Yhden lapsen äiti,enkä edes imettänyt.Ja kyllä mun rinnoista on terhakkuus lähtenyt.Vaikkei mitkään patalaput olekkaan.
Ap