Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apuja

Vierailija
25.01.2010 |

Miten tulisi menetellä tilanteessa,kun parisuhteessa on mielestäni aivan liian vähän seksiä? Olemme olleet naimisissa jo pitkää ja lapsiakin on. Seksiä on puolison haluista johtuen vain max. 1krt/kk. Rakastan puolisoa ja perhettäni kovasti, mutta tämä tilanne häiritsee kovasti. Olen yrittänyt puhua monesti asiasta, mutta se ei tunnu auttavan. Kuulemma painosta asiassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa itsekin. Mieheni haluaa noin 3-4 krt/kk. Itse haluaisin vaikka joka päivä. Emme ole naimisissa mutta seurustelleet jo usean vuoden ja lapsikin on. En tiedä mitä tekisin... Lähteä en haluaisi mutta en haluaisi myöskään etsiä seksiä muualta. Olen yrittänyt vihjailla halukkuudestani esim. koskettelemalla mutta mies vaan ei syty.

Vierailija
2/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohtu on, että jollakin toisella on sama tilanne. Arvaa ärsyttääkö kun itsekkin haluaisin vaikka jokapäivä, mut kun ei niin ei. En kuulemma osaa muuten huomioida. Olen yrittänyt kaikenlaista jo pitkään, mut mikään ei tätä faktaa toiseksi muuta. Hän ei halua seksiä. Olen pyytänyt et voitaisko mennä perheneuvolaan tms. mut se ei sovi. Eivät kuulemma osaa mitään auttaa, eikä hän muutenkaan halua asioita laulaa kenellekkään.

Mulla on toi ihan sama fiilis. Seksiä haluaisi, mut ei haluaisi pettääkään. Jotenkin tietysti tuntuu hurjalta, jos suhde ja perhe hajoaa tän vuoksi. mun mielestä seksi on ihana juttu ja tärkeä osa suhdetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi asenne on väärä. Hän tietää ongelman, mutta ei koe olevansa mitenkään vastuussa siitä. Mikään ei muutu, jos asenne ei muutu.

Pakkaa kassisi ja lapsesi ja lähde lomalle. Pidä huoli, että ilmoitat riittävän selvästi, mikä on syynä siihen, että tarvit lomaa miehestäsi. Saa miehesikin aikaa miettiä, mikä elämässä on tärkeää ja olisiko sittenkään niin suuri vaiva panostaa vähän enemmän omaan vaimoonsa.

Vierailija
4/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun "ongelmassa" on se että minä olen mies ja se joka ei seksiä halua on vaimoni. Olen aina ajatellut että ne on ne miehet kun ei halua keskustella näistä asioista vakavasti tai mennä perheneuvolaan jne.

Edelleen ihmettelen miksi se seksi on toiselle niin vastenmielistä? Musta se on ihaninta mitä maailmassa on. Epäilen että vika on minussa. en "sytytä" häntä. Olen kyllä kysynyt miten voisin tehdä hänelle nautintoa jne. Ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi