Mitä teitte viimeksi vuosipäivänänne?
Kommentit (12)
ja sitten mies soitettiin töihin sairasta työkaveria tuuraamaan. Eipä kummempia.
Meillä on jokainen päivä juhlaa. Ei tarvitse tekemällä tehdä mitään erityistä.
matkustamalla Balille.
Oli ikimuistettava matka. Viisi viikkoa 11 eri kohteessa mm. tulivuorella pari yötä ja nauttimalla paratiisimaisesta luonnon kauneudesta. Sinne halutaan eläkepäiviksi sitten aikanaan, halpaa asua ja turvallista, ihania ihmisiä...
5 vuotta avioliittoa täyteen ja sitä juhlimme varmaan hotelliyöllä jossain toisessa kaupungissa. Tai sitten ihan omassa rakkaassa Helsingissä :)
tehtiin retki puistoon ja käytiin kahvilla. Lapsi oli mukana.
mies lähti aamuyöstä töihin, palailee huomenna. Itse lähden kohta töihin ja tuun kotiin aamulla, joten eipä tarvitse ainakaan juuri tänään mitenkään juhlistaa :(
Ehkäpä viikonloppuna sitten...
mutta suunnitelmissa on mennä yöksi samaan hotelliin ja samaan sviittiin, jossa vietettiin hääyökin. Lushista ihania kylpypalloja ja niiden kanssa kylpyyn + shampanjaa.
Haaveissa oli myös repäistä ja tehdä jotain extremeä kuten kuumailmapallolento. Mutta ne on kalliita.
mies oli ensin työkaverinsa häissä ja illalla treeneissä. Minä olin kotona.
porukalla syömässä. Siis lapset mukana. Ei sen kummempaa.
t.15v.naimisissa
Ei tehnyt paljon mieli lähteä mihinkään (paitsi sairaalaan olisin kyllä mennyt jo mielelläni).
Tänä vuonna hyvä jos moikataan. Aika kireä tunnelma tällä hetkellä. :(
Kumpikaan ei oo hyviä muistamaan tollasia päiviä. Meilläkin on varsinainen tapaamispäivä, kihlajaispäivä ja vihkipäivä.
Synttärit muistetaan, siinä se.
tuli 10 vuotta avioliittoa täyteen. Ei me "tavallista" vuosipäivää noin isosti juhlita, käydään ehkä syömässä ja elokuvissa.