Oho, pomo potki pois myöhästelijän!
Eipä olisi siitäkään uskonut. Meillä on ollut 4 kuukauden koeajalla yksi krooninen myöhästelijä. Yleensä pomoni on aika kiltti ja vähän "vässykkä", mutta nyt se sitten ilmoitti pari viikkoa ennen koeajan päättymistä tälle pojalle, että työsuhdetta ei jatketa. Oli tsekkauttanut asiat vielä lakimiehellämme.
Kuulin tämän siis tältä pois potkitulta itseltään.
Kommentit (6)
Mä siis olen tosi positiivisesti yllättynyt meidän pomosta. Ajattelin, ettei se varmana saa heitettyä sitä pois, mutta näköjään se on reuna hänenkin maljassansa.
Myöhästely oli todella kroonista - viidestä työpäivästä vähintään kolme alkoi myöhässä. Joskus jopa jouduttiin soittamaan ko henkilön perään ja hän oli aivan äimänä, että ai nytkö jo pitäisi olla töissä. Ilmeisesti jäänyt kello oppimatta aikanaan..!
Hienoa että joku osaa kantaasen pomon roolin silloinkin kun se ei ole hauskaa.
Valitettavasti mun pomo ei ole samaa maata.
Onko jotain liukumaa?
Tulin vaan mieleen, kun omissa työpaikoissa on liukuva työaika, töihin 7-9 ja töistä pois 15-17. Mutta ei kukaan ole mitään sanonut jos joku tulee välillä ennen seitsemää tai vasta 9.30 kunhan työtunnit tulee täyteen eikä ne poikkeukselliset työajat ole aina.
Itse olen hyvinkin täsmällinen, mutta joskus sattuu tietysti yllätyksiä kun käytän julkisia.
Koeajalla jo pari kertaa riittää siihen, ettei tarvitse tulla enää huomenna.
sitten en ihmettele ollenkaan.. kukaan halua vässykkää myöhästelijää töihin