Soittaisitko sinä vielä kaverilleni?
Näemme harvoin, koska välimatka on niin pitkä. En myöskään ole käynyt hänen luonaan vuosiin, koska otin vähän nokkiini, kun minun olisi pitänyt pitkän matkan päästä julkisilla kulkuneuvoilla ajoittaa käyntini aina minuutilleen johonkin hänen lastensa päiväunien ja välipalojen väliin. Viimeksi kun soitin, hän toivoi, että soittaisin myöhemmin, koska hän oli ruokapöydässä. Edellisen kerran kun soitin, hän ei ehtinyt juurikaan puhua kanssani, koska laittoi lapsia nukkumaan. Yrittäisitkö sinä pitää yhteyttä? Hänellä on siis mies, ja en todellakaan soittele jatkuvasti, vaan välissä on aina kuukausia.
Kommentit (3)
Hän soittaa myös minulle, samaan tahtiin. Itselläni on lapsia kolme kertaa se määrä, kuin hänellä. Ja jos minulle joku kaveri soittaa puolen vuoden tauon jälkeen, minua ei haittaa, vaikka ruokailuni olisi kesken, syön sitten vaikka myöhemmin sen loppuun. ap
ihmiset vain luontevasti laittavat itsensä etusijalle ja pyytävät soittamaan myöhemmin tms. Ja toiset taas mielestään kohteliaasti valehtelivat, ettei toinen soittanut huonoon aikaan vaikka olisivat itse juuri silloin kylässä.
Kun kerran kysyit, itse en enää pitäisi yhteyttä. Olen samanlainen kuin sinä ap, ja omalta osaltani väsyin parin kaverin vaativaan tarkkuuteen yhteydenpidossa. Lopetin alkuunkin yksipuolisen yhteydenpidon, eikä kukaan näistä koskaan soitellut perääni.
Selkeästi hänellä on oma elämä.
Oletko ilmeisesti nainen?
ja kaveri siis mies. Jospa hänen puolisonsa ei pidä siitä että pidätte yhteyttä? Ja kokee sinut uhkaksi?
Mutta soittaako hän sinulle? vai onko yhteyden pito vain sinun puolesita?
Onko sinulla itselläsi lapsia?
Yleensä ei meilläkään tod puhuta puhelimessa silloin kun ollaan ruokapöydässä tai lapsia nukutetaan.