itsellinen nainen joka hoidoissa saa 2 lasta
Kommentit (25)
no ei ollut. Silti mä en voi jättää kertomatta, että mua ärsyttää toi "itsellinen" sana käyttä selvästi väärässä merkityksessä. Se ei oikeasti tarkoita itsenäistä, vaan sellaista ihmistä, joka asui ennenvanhaan mäkituvassa ilman omaa maaomaisuutta ja ilman pysyvää työsuhdetta.
eli kertovat, että hoitavat myös "itsellisia naisia"
eli hauku niitä!
miksi tämä aloitus ei ole mielestäsi järkevää? Haluan tietää mitä mieltä olette mun valinnoista. En siksi, että sillä olisi mitään merkitystä mun ja lasteni elämään vaan nähdäkseeni minkälaiset mielipiteet teillä on.
no ei ollut. Silti mä en voi jättää kertomatta, että mua ärsyttää toi "itsellinen" sana käyttä selvästi väärässä merkityksessä. Se ei oikeasti tarkoita itsenäistä, vaan sellaista ihmistä, joka asui ennenvanhaan mäkituvassa ilman omaa maaomaisuutta ja ilman pysyvää työsuhdetta.
eli kertovat, että hoitavat myös "itsellisia naisia"
eli hauku niitä!
miksi tämä aloitus ei ole mielestäsi järkevää? Haluan tietää mitä mieltä olette mun valinnoista. En siksi, että sillä olisi mitään merkitystä mun ja lasteni elämään vaan nähdäkseeni minkälaiset mielipiteet teillä on.
siitä, että olen yksin hoidoissa saanut mun lapsia. ei ole miestä kuviossa eikä tule.
jännä, ettei ole mielipiteitä
mulla on yks lapsi. haluisin sille sisaruksen. paljo se maksaa, missä ja miten helposti saa? mitä ne kyselee? vai saako rahalla vaan eikä ne kysele mitään?
hinta riippuu siitä minkälaista hoitoa tarvitset.
jossain paikoissa eka käynti on ilmaiseksi.
Sitten sun on pakko käydä psykologin luona ja jos kaikki ok sitten hoidot suunnitellaan.
Ensiksi otetaan kaikenlaisia veritestejä ja tautitestejä (hiv, hepatiitti jne)
jos selviät pelkällä inseminaatiolla se on noin 800 (sperman hinta mukaan lukien)
eli mene googlamaan missä olisi klinikka sun lähellä
mikähän ois Lahtea lähin klinikka? onko suuri ylipaino este?
googla ne klinkat. Helsingissä ainakin löytyy useita, jotka hoitavat itsellisa naisia eli jokainen klinikka päättää itse.
psykologi kyselee kaikenlaista:
minkalainen turvaverkko sulla on. Mistä miesmalli. Miten kerrot isästä ja muuten yrittää ottaa selvää että olet miettinyt asiaa. eli hän ei tarkista jos kelpaat äidiksi.
suuri ylipaino voi olla este.
Käy maksuttomassa ensikäynnissä ja tiedät sitten
Meillä kaksi hoidoilla saatua lasta, mutta jos pitäisi miettiä olisinko tehnyt heidät ihan yksin, niin välttämättä en. Yksin lapsen/lasten kanssa oleminen on kuitenkin suhteellisen paljon raskaampaa kuin kaksin.
Saatko kaksoset? Mielenkiintoista, kerro lisää!
muutenkin löytyy paljon yh, joilla on 2 lasta.
turvaverkkohan kannattaa miettiä etukäteen.
Kyllä siinä pärjää hyvinkin.
Samalla tavalla tietysti on välillä väsynyt kuin kahden lapsen äiti muutenkin
vaan ensiksi yhden lapsen inseminaatiolla ja sitten 2 vuotta myöhemmin toisen samalla tavalla
Jokaisella on tarve jatkaa sukua. Tosin en tiedä onko tuossa inseminaatiossa taimikäsenytolikaan oma munasolusi, kun ei ole ollut tarvetta (onneksi) perehtyä asiaan.
Mikäs siinä, hyvä homma, hyvä että ihmiset toteuttaa unelmiaan! En usko että lapsiaan katuu ikinä. YH:n arki on varmaan rankempaa kuin jos on puoliso, mutta onhan niitä paljon eronneitakin ja niitä joiden puolisot on aina duunissa. Eikai toi nyt nykyisin oo mikään hirveä sensaatio??!
Hyvää talvea sulle ja lapsilles!
muuta kuin itsellinen/ itsenäinen.
Ilman toista vanhempaa on kyllä niin 24/7 kiinni niissä lapsissa.
Olisko kysymys pitänyt muotoilla: sitoutumishaluton nainen, joka itsekkäistä syistä saa hoidoissa kaksi lasta? Emmä tiedä, mitä sä ap itse olet mieltä?
toimintaa kuin tehdä lapsi huonoon parisuhteeseen ja sitten erota yms. Mietityttää ainoastaan, että saako lapset aikuisinä tietää kuka on heidän biologinen isänsä? Luulisin, että jokaiselle tulee jossain vaiheessa tarve etsiä juuriaan tai tietää mistä on peräisin.
mutta mies löytyikin ja on 2 lasta
en suostu huonoon suhteeseen tai suhteeseen vain siksi, että haluan lapsia.
menin nuorena naimisiin ja 10 vuoden jälkeen mies tuli siihen tulokseen, että haluaa elää miehen kanssa eli ero tuli.
viisi vuotta tapailin miehiä ja seurustelin lyhyesti pari kertaa mutta voi sanoa, että tässä iässä hyvät on jo otettu..
en suostu suhteeseen, jossa toinen ei ole koskaan aikustunut tai hänellä on muuten ongelmia itsetunnon tai aikuisuus on hukassa. Erittäin usein on myös mukana kuviossa runsas alhoholinkäyttö. En halua elää huonossa suhteessa enkä halua, että lapseni kasvavat sellaisessa.
Lapset saavat tietää isänsä nimen (sama luovuttaja molemmilla) kun täyttävät 18.
Olen jo kertonut lapselleni, että äiti halusi niin paljon heitä, että sain vauvasiemenet tuntemattomasta kiltistä miehestä ja lääkäri auttoi siement paikalleen.
Mielestäni mun arki ei ole kovempi kun monen muun äidinkään arki vaikka he elävät parisuhteessa. Aika usein mies ei tee paljon mitään tai tekee arjen vielä hankalammaksi olemalla "mieslapsi" tai siksi, että elää niin kuin ei olisikaan lapsia eli kaikki vastuu on naisen hartioilla.
Mielummin näin.
ajattelin, että kerrotte totuuksia minulle.
kerrankin positiivinen ylläri AV:lla