Hieman hymyilyttää kun mies kertoo kaikille
miten rankka synnytys oli, hänelle. :D
Selkä kipeänä kiikkustuolissa istumisesta, ei saanut raasu edes nukuttua siinä.
Kommentit (13)
sitä kun löin sitä ilokaasumaskilla naamaan niin että putosi kuin keilapallo. Suuttui ja läksi synnytyssalista, mutta eipä sitä turhanvoihkijaa siinä enää tarvittukaan häiritsemässä ja vouhkaamassa.
ja puristin niin kovaa että se kuulemma murtui.
Minä purin miestä kädestä (se helpotti) ja puristin niin kovaa että se kuulemma murtui.
ja puristin niin kovaa että se kuulemma murtui.
järkytys miehelle! Mutta vain tyhmä mies ei tajua, että pääsi sentään helpolla.
Meillä mies pelkää jo valmiiksi, itse en vielä stressaa.
helppo synnytys oli ja voisi kuulemma tehdä heti toisen lapsen siihen perään.
Itse hyvä kun pystyin muutamaan viikkoon istumaan kunnon repeämän vuoksi. Lapsi oli 4,5 kg ja 55 cm. Ponnistus ei kestänyt kauan, mutta kyllä olin ihan sairaan kipeä kunnes sain puudutusta. IHan ei heti käynyt mielessä uusi "helppo" suoritus.
kun oli ollut monesti mukana lehmien ja lampaiden synnytyksissä. En loukkaantunut moisesta vertauksesta : ) Oikeastaan on ihan mukava ajatella, että ihmisemot synnyttävät melko samaan tapaan kuin eläinemot.
ei voinut osallistua syynytyksen kun se sattuu niin kovasti. Ei kuulemma voinut katsoa, kun minuun sattui...
Onneksi sain siskon mukaani. Synnyts kesti kaikkine kipuineen 23 tuntia ja hyvin yksinäistä olisi ollut.
Olin kyllä todella loukkaantunut, kun mies ei voinut laittaa taka-alalle tuollaista "pelkoaan". Kyllä vain hyvin pystyi katsomaan vaikka mitä kauhuleffoja, jossa ihmistä sattuu paljon pahemmin.
En minäkään ehkä pystyisi menemään mukaan jos mieheni olisi vastaavassa tilanteessa koska hän on minulle rakas.
Tarkoitan siis sitä että eikö se ole osoitus siitä että olet miehellesi tärkeä?
Toisaalta se on hyvin herttaista, jos aidosti niin tuntee eikä vain pakoile! Hän pelkää menettävänsä sinut ja on oudossa tilanteessa kun ei voikaan vain korjata tilannetta.
kun oli ollut monesti mukana lehmien ja lampaiden synnytyksissä. En loukkaantunut moisesta vertauksesta : ) Oikeastaan on ihan mukava ajatella, että ihmisemot synnyttävät melko samaan tapaan kuin eläinemot.
ihmisellä kokoonsa nähden suurin poikanen :)
jos olisi sama kokoluokka kuin vaikka norsulla, ihminen pullauttaisi vain tennispallon kokoisen ipanan
Ehkä tää on merkki, että jos mies ei valita rankkaa synnytystä (itselleen) on mieskin joutunut töihin. Mies hieroi, kovaa, mun selkääni tuntikausia, tuki mua jne. Eli vaikka helpolla pääsikin verrattuna minuun, oli varmasti fyysisesti puhki. Mutta eipä ole valitellut, mitä nyt totesi, että kotiin päästyä sattui käsiin jo soppalusikan nostaminen.
nukuttua siinä :) Ja valitti myös miten hirveä synnytys oli :)