Olen kuulemma tiukempi, kuin ennen lasteni syntymiä.
Epäilenpä itse, mutta onhan se mukava kuulla mieheltä noin. ;)
Kommentit (25)
on niin monta eri tapaa sanoa että rakastan sinua ja välitän sinusta kaikista vioistasi huolimatta....
" löysä onkalo - pieni pili"
kuka sitä on tehnyt vertailevaa tutkimusta naisen tavaran löysyydestä ennen ja jälkeen. En minä ainakaan.
Fysiologinen fakta on, että naisen värkit muuttuu synnytyksen takia. Millä tavalla seksin kannalta en ole huomannut.
Olen tämän jo huutanut muutaman kerran saman asian, että löysyydestä ja sen muuttumisesta en tiedä, mutta puristusvoima ja munan lypsämiskyky/taito on emännällä eri luokkaa synnytysten jälkeen. Että en valita.
Synnytysten ja lasten vaikutus muuten seksielämään onkin sitten jo 10 muun ketjun aihe.
Jotkut kriteerit täyttävää tieteellistä tutkimusta? Miksi? Käytännön esimerkki: lähdet nevalle tarpomaan omilla 43-numeroisilla kumisaappaillasi. Hetken kuluttua huomaatkin, että saappaassa on reikä ja palaat autolle vaihtamaan kuivat sukat ja sattumalta autossa on ehjät 50-numeroiset saappaat. Niillä on kuitenkin mielestäsi yhtä hyvä kävellä kuin 7 numeroa pienemmillä. Mikä on tarinan opetus?
Vastaus: Paremman puutteessa vääränkin kokoiset varusteet ajavat asiansa
kuka sitä on tehnyt vertailevaa tutkimusta naisen tavaran löysyydestä ennen ja jälkeen. En minä ainakaan. Fysiologinen fakta on, että naisen värkit muuttuu synnytyksen takia. Millä tavalla seksin kannalta en ole huomannut.
Jotkut kriteerit täyttävää tieteellistä tutkimusta? Miksi? Käytännön esimerkki: lähdet nevalle tarpomaan omilla 43-numeroisilla kumisaappaillasi. Hetken kuluttua huomaatkin, että saappaassa on reikä ja palaat autolle vaihtamaan kuivat sukat ja sattumalta autossa on ehjät 50-numeroiset saappaat. Niillä on kuitenkin mielestäsi yhtä hyvä kävellä kuin 7 numeroa pienemmillä. Mikä on tarinan opetus?
Vastaus: Paremman puutteessa vääränkin kokoiset varusteet ajavat asiansakuka sitä on tehnyt vertailevaa tutkimusta naisen tavaran löysyydestä ennen ja jälkeen. En minä ainakaan. Fysiologinen fakta on, että naisen värkit muuttuu synnytyksen takia. Millä tavalla seksin kannalta en ole huomannut.
Voihan tuon ymmärtää niinkin, että märkään ja upottavaan mättääseen tai suonsilmäkkeeseen astuu mielummin isoilla saappailla :)
Välineet tilanteen mukaan. Jämäkällä alustalla pärjää ihan normi maihareilla.
Vastaus: Paremman puutteessa vääränkin kokoiset varusteet ajavat asiansakuka sitä on tehnyt vertailevaa tutkimusta naisen tavaran löysyydestä ennen ja jälkeen. En minä ainakaan. Fysiologinen fakta on, että naisen värkit muuttuu synnytyksen takia. Millä tavalla seksin kannalta en ole huomannut.
luulin ensin, että tarinan opetus oli, ettei kumissa kannata olla reikiä.
Mutta korjataan vähän tarinaa, palaan autolle ja otan vara43 saappaat. Välissä on tullut rankkasade. Sateen jäljiltä neva on pehmeäpi ja upottavampi ja löysempi. Tarvon nevalla, mutta neva ei meinaakaa enää antaa takaisin uppoavaa jalkaa takaisin, vaan puristuu saappaan ympärille, suorastaan ottaa sen syleilyynsä ja litinän ja lotinan ja kävelijän ähkimisen jälkeen saan saappaan takaisin.
Tämä vertaus on todella huono, kun puhuttiin mahdollisimman vaivattomasta kävelystä nevan pinnalla.
Vai tarkoittiko vertauskuva sitä, että pitää hankkia isompi penis (=isompi saapas), jotta nevalla on taas mahdollista kulkea.
Se on jo hieman hamkalampaa. Leikkausoperaatio maksaa jo useamman tonnin.
Joku mainitsi ettei jaksa jännittää alapään lihaksia koko yhdynnän ajan. Eihän niin pidä tehdäkään. Mieluummin rytmin mukaisia puristuksia (=lypsämistä). Se takaa naisellekin paremman nautinnon kuin staattinen puristus.
Häiritseekö lihasten käyttäminen naisen nautintoa? Itse kaipaisin naiseltani tuollaista puristelua vaikka edes muutaman kerran seksin aikana, mutta eipä tuo taida siihen pystyä. Ennen synnytystä en todellakaan olisi kaivannut, en olisi varmaan sellaista edes kestänyt montaa sekuntia, niin tiukat oli paikat ilmankin!
Joku mainitsi ettei jaksa jännittää alapään lihaksia koko yhdynnän ajan. Eihän niin pidä tehdäkään. Mieluummin rytmin mukaisia puristuksia (=lypsämistä). Se takaa naisellekin paremman nautinnon kuin staattinen puristus.
Ainakin minulla se lisää nautintoa.
N43
Mäkin epäilen, luulen että kyse on enemmänkin siitä, että nyt lasten syntymien jälkeen on löytyneet ne kuuluisat lantionpohjan lihakset. Lisäksi osaan nykyään käyttää niitä, ennen synnytyksiä en osannut.
Vaan väliäkö tuolla, onko sitä löysempi vai tiukempi, pääasia että ollaan tyytyväisiä :)
kyllä synnytys löystyttää paikat ennemminkin kuin kiristää. Miks niin monella on harhakuva, et synnytyksen jälkeen ois tiukempi? Uskon siihen vaan, jos on todella paljon revenny ja sit jouduttu kursimaan kasaan monillakymmenillä tikeillä. En kyllä uskois jos äijä sanois noin!
Olen tehnyt kaksi lasta, tosin isolla ikäerolla, mutta irtoseksiä näin sinkkuäitinä olen kuullut vain kommentteja "oot ihanan kiree" ja "sulla on mahtavan tuntuinen pillu". Monille yhden yön jutuille tulee ihan yllätyksenä, että minulla on lapsia.
Mutta kai se on tosi persoonallista ja riippuu paljon just rakkauslihasten kunnosta.
Pääasia että nainen on tyytyväinen vaikka olisi kuinka löysä. Ei sitä nyt ainakaan miehen takia viitsi treenata. Ja se tiukkuus on vain harhaa. Kyllä synnyttämätönkin voi treenata niitä lihaksia, vaikka harvalla on väljä ennen synnytystä.
Vaan väliäkö tuolla, onko sitä löysempi vai tiukempi, pääasia että ollaan tyytyväisiä :)
mä kyllä tarkoitin, että pääasia, että ollaan tyytyväisiä, siis sekä minä että mies. Ilmeisesti on tyytyväinen, kun ei kerta muuta sano. Mä en treenannut ko. lihaksia ennen synnytyksiä, synnytysten jälkeen olen treenannut - en miehen takia, sori vaan, ihan vaan itseni vuoksi. ja luulen kyllä, että on helpompi käyttää lihaksia, joista tietää, missä ne sijaitsevat, ja joita on treenattu, kuin lihaksia, joista ei edes tiedä niiden olevan olemassa... (kuten minä en lantionpohjan lihaksista tiennyt mitään ennen esikoisen raskausaikaa).
- toisena kommentoinut
et se on just noin. Mä en oikeestaan kyllä ennen esikoisen synnytystä ollut koskaan treenannut lantionpohjanlihaksia. Eipä mies toki valittanut silloinkaan.
Nyt kuitenkin on ollut tosi kiva ensinnäkin itse huomata, kuinka saan miehelleni aivan uusia tuntemuksia seksiä harrastaessamme, kun rutistan kunnolla, heheh. Ja mä olin kyllä tosi otettu, kun mies aivan haltioissaan kerran suihkusessiomme jälkeen sanoi, että siitä tuntuu etten ois koskaan ollut näin tiukka kuin nyt viime aikoina. Se vain tuli niin sydämestä, että en usko et valehteli. kysyin sitten vaan, et eikö ees ennen synnytysksiä. Meinas, et ei muista enää ku siitä on niin pitkä aika, mut nyt ainakin tuntuu hiton hyvältä. :) -ap
Hyvältähän se tuntuu, jos treenaa säännöllisesti. Mutta kyllä minulla on ihan selkeästi muistissa miltä se tuntui 4 vuotta sitten ennen synnytystä. Aivan jumalattoman hyvältä. No eipä sellaisessa tuntemuksessa kovin kauaa voinut lastia pidätellä, jos siitä jotain "negatiivista" yrittää löytää. Äh. Se mikään negatiivinen asia ole. Ainahan voi yrittää vähentää omaa kiihotustaan ajattelemalla jotain ihan muuta.
Mutta sitten kun nainen alkaa lähestymään orgasmia niin on se vaan vaikeaa hillitä itsensä kun näkee sen nautinnon.
suihkusessiomme jälkeen sanoi, että siitä tuntuu etten ois koskaan ollut näin tiukka kuin nyt viime aikoina. Se vain tuli niin sydämestä, että en usko et valehteli. kysyin sitten vaan, et eikö ees ennen synnytysksiä. Meinas, et ei muista enää ku siitä on niin pitkä aika, mut nyt ainakin tuntuu hiton hyvältä. :) -ap
ainakaan kovin tarkkaan, miltä tunnuin ennen synnytyksiä - tämä tosin käsittääkseni pätee niin alapäähän kuin muuhunkin minussa. Minusta on ollut tosi omituistakin, että mies alkaa välillä ihan haltioissaan kehua kavereilleen, miten on NIIIIN ylpeä minusta, kun olen saanut itseni treenattua ja palautettua samoihin mittoihin kuin mitä olin ennen raskauksia. Tosi hyvä muuten, rakas aviomieheni, mutta ennen raskauksia mulla oli 10kg enemmän painoa kuin nyt, vyötäröllä 8cm enemmän ja lantiolla 12cm vähemmän mittaa (ja nykyisen 75C-kupin tilalla 80D-kuppi) :D Ihmettelen kyllä kovasti, mutta luulen, ettei tuo mies oikeasti taida kovin tarkkaan muistaa, minkälainen mun kroppa tai alapää oli ennen raskauksia. Tosin meillä oli aika lyhyt suhde silloin takana. Ja täytyy mainita, että mun miehellä on kyllä laukeamisen suhteen käynyt päinvastoin, kuin mitä edellinen kirjoittaja sanoo: ennen raskauksia hänen laukeamisensa kesti pitkään, aina ja joka kerta, mutta nykyään saattaa tapahtua jo hyvinkin nopeasti.
ainakin mies on sitä mieltä ettei oo löystyny yhtään vaikka itse niin oletin. Luulen kanssa että johtuu löydetyistä lihaksista! seksikin paljon parempaa synnytyksen jälkeen. Tunto alapäässä paljon, paljon herkempi.
vaikka kuinka treenaisin lihaksia. Lihakset on hyvässä kunnossa, näin sanoi gynekologikin, mutta toosa on ja pysyy löysänä. Siitä tosiasiasta ei pääse mihinkään. Kokeilkaa maata selällään ja työntäkää kaksi sormea emättimeen. Sitten levittäkää ne sormet. Jos mahtuu levittämään sormet siel sekä sivusuunnassa että ylöspäin, niin löysä on. Huom. pidä lihakset rentoina. Kyllähän se tiukalta tuntuu jos puristaa lihaksia, mutta kuka nyt jaksaa koko yhdynnän ajan keskittyä pelkkään lihasten puristeluun? Oishan se kiva, et se ois muutenkin tiukka.
Sain esikoiseni pari kuukautta sitten ja pakko todeta, että olin mielestäni ennen synnytystäki suht tiukka. Ja lantiopohjalihakset mulla on myöskin ollu aina tosi hyvässä kunnossa ja tunnistettavissa.
Silti nyt synnytyksen jälkeen (en saanu ku 3 tikkiä emättimeen) oon mielestäni tiukempi ku ennen ja avokki sano samaa. Johan sen itekki tuntee, onko tiukempi vai löysempi! Ja kyse ei ole siitä, että jännittäisin nyt kokoajan lihaksia koska edelleen huomaa hyvin seksin aikana sen eron, onko rentona vai jännittääkö lihaksia.
En tiedä mistä johtuu, onko sitte raskauden jälkeen palautunu paikat enemmän ku mitä alunperin oli, mutta kyllä mulla ainaki tiukempi on raskauden jälkeen tuolta.
Ei sen puoleen samaa on sanonu 2 kaveria jonka kanssa oon jutellu ja toisen avokki, että kyllä sitä synnytyksen jälkeen tiukempaa on. Tietysti asia voi olla eri kun synnytyksestä on pidempi aika, mutta nyt ainaki näin!