Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MÄ VIHAAN TOISTA LÄHIESIMIESTÄNI!!!!!!

Vierailija
20.01.2010 |

Sainpahan purettua... Nyt voi sitten taas mennä töihin ja olla itse asiallinen... Vaikka esimiestasolta tuleva kiusaaminen tekeekin työpäivät hankaliksi. Onneksi esimiehelläkin on esimies, ja luottamismiehetkin on keksitty... ei oo helppoa silti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no... meidän toimistoon palkattiin assari, jonka lähiesimiehenä toimin. Mikään ei kuitenkaan hoidu, koska tuo nuori poikanen ilmeisesti pelkää minua. Ei uskalla kysyä mitään, ei uskalla kertoa, jos joku asia ei onnistu, ei mitään! Puoleen vuoteen! Olen hyväntuulinen ja ystävällinen ihminen, joskin pidän tavoitteet korkealla. Yritän olla mahd. kannustava - mutta on se saatana, jos ei työntekijä ei uskalla kysyä esimieheltään edes, mitä ruokaa hän palaveriin haluaa.

Puhuin tästä ongelmasta omallekin esimiehelleni, joka ei löydä mun asenteesta mitään vikaa, onneksi.

Avauduinpahan minäkin.

Vierailija
2/7 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no... meidän toimistoon palkattiin assari, jonka lähiesimiehenä toimin. Mikään ei kuitenkaan hoidu, koska tuo nuori poikanen ilmeisesti pelkää minua. Ei uskalla kysyä mitään, ei uskalla kertoa, jos joku asia ei onnistu, ei mitään! Puoleen vuoteen! Olen hyväntuulinen ja ystävällinen ihminen, joskin pidän tavoitteet korkealla. Yritän olla mahd. kannustava - mutta on se saatana, jos ei työntekijä ei uskalla kysyä esimieheltään edes, mitä ruokaa hän palaveriin haluaa.

Puhuin tästä ongelmasta omallekin esimiehelleni, joka ei löydä mun asenteesta mitään vikaa, onneksi.

Avauduinpahan minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörivillä on aina paska ja kiusaava esimies ja paskat ja kiusaavat työkaverit....

Vierailija
4/7 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joukkoon mahtuu muutama tosi hankala sooloilija. Ei ole aina helppoa lähiesimiehenäkään oleminen.

Vierailija
5/7 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvihuonejuorut kulkeutuvat korviini harrastuskaverin välityksellä. Onneksi haukkuja eivät ole päteviä ja korkean työmooralin omaavia.

Niin kyllä arvelinkin ennen kuin kuulin, että mitä musta marmatetaan. Saavat marmattaa jatkossakin, miten "epäreilu" olen. Olen sitä jatkossakin: hyvästä tuloksesta palkitsen jatkossakin!

Vierailija
6/7 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ongelmana asenteella ja heikolla ammattitaidolla varustettu alainen joka "osaa ja tietää" kaiken eikä ymmärrä nähdä totuutta. Oma ammatitaito on aivan hakusessa ja projektien aikataulut ja kustannukset paukkuja joka ainut kerta. jälki on aina sinne päin hutaistua. Kaikki muu menisi mutta kun ko ihminen kylvää omaa pahaa oloaan ympärilleen ja puhuu esimiehestään (minusta) ja tiimikavereistaan pahaa yrityksen muille työntekijöille. Henki osastolla senkun pahenee ja mä alan toivoa että Suomessa saisi edes jollain konstilla erottaa moisen haahkan.

Vierailija
7/7 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmista firmoista, että mitä suurempi pomo sen narsisitisempi ihminen.

Oma lähipomoni on kohtuu normaali, hiukan itsekäs ja nenän vartta pitkin alaisiaan katsova. Ei ota millään tavalla huomioon alaistensa toiveita työtehtävien suhteen vaikka tämä olisi mahdollista. Hän haluaa näyttää esimiehen paikkansa tekemällä päätöksiä, sillä esimiehenhän kuuluu tehdä päätöksiä. Tämä tuli juuri itsekin nähtyä. Olisin halunnut hiukan vaikuttaa työtehtäviini niin, että ne olisivat haastavammat ja mieluisammat sillä nyt oli mahdolisuus periaatteessa valita neljästä tehtävästä osastolla (ihmisiä vaihtoi työtä firman sisällä ja osa irtisanoutui ja siksi tehtäviä vapautui). Toivetta ei kuultu. Pomo määräsi sen paskimman mulle, kunhan ensin kysyi toivettani (ja sen jälkeen kohautti olkapäitään). Ja kaikki nämä neljä em. tehtävää olivat saman tasoisia, kyseessä olisi ollut vain horisontaalinen liikkuminen organisaatiossa eli pätevyyttä olisi ollut ihan riittävästi. No, syytä tähän kohteluuni en tiedä, olen aina ollut ahkera ja pidetty työntekijä. Vai vaikuttaako asiaan se, että lähipomoni on vuosien takainen entinen kollegani ja halusi osoittaa asemansa (=narsismihan se taitaa hälläkin kukkia).

Pomon pomo taas on pahimman luokan narsisti ja sadisti. Eikä vain minun mielestäni vaan koko yksikön mielestä. Mutta kun konsernin johtaja tykkää niin eroon siitä ei pääse. Siispä toimihenkilöiden vaihtuvuus on varmasti myös Suomen vilkkaimpia tässä yrityksessä.

Jos tästä nyt jotain positiivista pitää keksiä niin kyllähän tuo liksa tipahtaa joka kuukausi tilille.