Mua vituttaa kun tuo 4-vuotias on märisevä vauva eikä mikään iso poika.
Ärsyttää kuunnella tyhjää kitinää ja märinää joka helvetin asiasta.
Annan pois tuon vinkuintiaani jos se ei kasva isoksi pojaksí äkkiä.
Kommentit (27)
Tän tyypin jutut on aina niin sairaita.. Ei kai tällasta ihmistä voi olla oikeasti olemassa? Pakko vaan nauraa.
Oon varmaan yksi harvoista koko palstalla, joka nauraa näille aina ihan hysteerisesti. Huvinsa kullakin, sanovat. :D
Sulla ap on varmaan joki loppututkinto kitisemisestä. :D
Mä olen nyt vaan siinä käsityksessä, että sun lapsi on saanut susta ihan tarpeekseen. Meneehän siinä oikeasti hermo kun äiti on noin onneton tumpelo. Oikeasti, kestäisittekö te muut tommosta ap:n kaltaista tampiota äitinänne hetkeäkään? Vaikka oisitte nelivuotiaita? Fiksu mukula kyllä nopeasti tajuaa, että kävi paska mäihä kun ap:lle syntyi, ja on ihan oikeutettua valittaa.
Ja 23: kyllä mäkin täällä itsekseni naureskelen näille aloituksille. Ap istuu jossain kieli poskessa, selaa "klassiset virheet lastenkasvatuksessa" - opusta ja keksii aloituksia.
Mut ap, mä olen niin PETTYNYT siihen että vaikka "erosit" niin et alkanut elää mitään bilehile-elämää. Ootko tehnyt yhtään aloitusta siitä, kuinka olet touhunnut päissäsi baarin vessassa tai missä vaan, hukannut kännykkäsi ja lompakkosi, joutunut putkaan tai saanut klamydian? Hyödynnä nyt toi ero näissä sun tarinoissa, siinä on kovasti poweria uusiin juonenkäänteisiin.
-24-
jos sun lapset ei koskaan vanhenis - siis samalla tavalla kuin sarjakuvissa ne hahmot ei koskaan vanhene. Sovitaanko, että sun esikko ois aina kuitenkin kolmevuotias ja vauva vaan vauva, niin ei tarvi takertua tommosiin triviaaleihin asioihin kuten siihen et kuinka vanhoja noi sun mielikuvituslapset oiken on.
-24-
anna lapsia sijoitukseen?? Sun ei tarvitsisi sietää enää yhtään kitinää sen jälkeen.
mun poika ei 4 vuotis syntymäpäivää nähnyt.
Hermostuu pienimmästäkin asiasta. ja välillä tuntuu, ettei mikään kelpaa.
Mutta om rakkain ja suloisin ja ihanin lapsi, koskaan en antaisi pois!!
Voimia ap:lle, yritä saada hiukan omaa aikaa, niin jaksat kitinää paremmin! Kasvaahan ne, ei toi kitinä iänpäivää kestä.