Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyvä shampoo lapsille

Vierailija
19.01.2010 |

Mikä olisi hyvälaatuista shampoota lasten hiuksille? Meillä on pesty 8-v hiuksia shampoolla todella harvoin, nykyään n. parin viikon välein, koska tarvetta ei enempään ole. markettishampoilla tähän asti, mutta haluaisin jotain laadukkaampaa. Mikä olisi hyvää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytetä pesuaineita kuin erityisestä syystä -lasten iho ja hiukset olleet tosi hyvässä kunnossa aina.

Ps. Täit ei muuten viihdy "likaisissa" hiuksissa -lieneekö liika hygienia syynä noihinkin epidemioihin...

Vierailija
2/17 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyin et olenko mä jo muka kirjottanu tänne kun olis iahn mun kirjotus voinut olla :D

Mulal yli vuosi viiemsestä hisuten shampoopesusta ja lasten hiuksia ei ole ksokaan eläissä pesty shampoolla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä ja halpa.

Ollaan kokeiltu myös lasten kampaamoshampoita, mutta ei ne sen parempia ole.

Meillä pestään lasten hiukset 1-11 v kerran viikossa shampoolla. Vesipesu sitten useammin.

Meidän 5 v pärjää kyllä välillä joka toinen viikko saippuapesulla, mutta 1-vuotias taas kaipaa 2 krt viikossa koska sotkee hiuksiinsa aina välillä ruokaa.

Itsekkin pesen "vain" 2 kertaa viikossa ja puhtaat on.

Vierailija
4/17 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna-shampoo tai muu perusshampoo. 9-vuotias poika, jonka pää on kyllä aina hikinen kotiin tullessa, eli kerta/viikkoon -pesu ei todellakaan riitä. :)

Vierailija
5/17 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyytyväisiä ollaan.

Vierailija
6/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ap:lla on siilitukkainen poika tai mä sanon YÖKS!

pestään Natusanin Ice age shamppoolla, koska lapset sitä halusivat ostaa. tuoksuu mansikalta ja puhdistaa ihan ok. ja meillä pestään hiukset väh. kaksi kertaa vikossa shamppoolla.

Vierailija
7/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi otti sen ilman lupaa mukaan uimahalliin ja se varastettiin siellä.

Vierailija
8/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ap:lla on siilitukkainen poika tai mä sanon YÖKS! pestään Natusanin Ice age shamppoolla, koska lapset sitä halusivat ostaa. tuoksuu mansikalta ja puhdistaa ihan ok. ja meillä pestään hiukset väh. kaksi kertaa vikossa shamppoolla.

Mikä on tuossa iässä yleistä. Mun tyttö pesee hiukset kerran viikossa saunomisen yhteydessä. Haistelen tytön hiuksia välillä ja ei ne koskaan ole vielä pahalta haisseet. Varmasti voisi olla sen kaksi viikkoakin pesemättä.

Vierailija
9/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuoksu, vihreä pullo.

Vierailija
10/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ri mrilläkään lasten päät haise, mutta kyllähän lapsetkin hikoilevat ja talvikaudella pipopäässä päänahka muhii...

ihan sama miten pesette, tuntuu vaan oudolta :P

Vierailija
11/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ri mrilläkään lasten päät haise, mutta kyllähän lapsetkin hikoilevat ja talvikaudella pipopäässä päänahka muhii... ihan sama miten pesette, tuntuu vaan oudolta :P

Vierailija
12/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotiaalla. On hyvä allergiselle,saa apteekista.

Vierailija
13/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tukka on tosi paksu ja hyväkuntoinen, ei haise pää edes tuon parin viikon jälkeen.

ap

Vierailija
14/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ap:lla on siilitukkainen poika tai mä sanon YÖKS!

Sä et taida tietää lasten ihosta mitään.. Etkä sen koommin hiuksista! :D Siilitukkahan tunnetusti rasvoittuu miljoona kertaa nopeemmin ja pahemmin, kuin pitkä tukka.

Ja ei ole hyväksi iholle pestä alituiseen. Esim 1krt viikossa riittää vallan mainiosti.

Ota kiltti ihan ittesi vuoksi seuraavalla kerralla asioista selvää ennen kun rupeet yökkien kommentoimaan! :P

Vierailija
15/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessyt hiuksensa MILLÄÄN shampoolla vuosi sitten, että revi siitä vaan YÖKkistä.......

Et kyllä pystyisi silti erottamaan mua muista AV_mammoista ;)

Mutta jos nyt jollain lapsen hiuksia pitää pestä niin endottomasti silokonitonta ja mielellään luomua.... Nämä on ihania shampoita myös aikuisille :)

http://www.vihreakosmetiikka.fi/index.php?cPath=27

JA tässä aikuisten shampoot: http://www.vihreakosmetiikka.fi/index.php?cPath=28

Vierailija
16/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

persikka shamppoon (sisältää aitoa persikka uutetta). On kyllä eroa marketti shampoihin verrattuna. Ja nyt talvellä käytämme saman sarjan hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Ei hiukset sähköisty eikä mene takkuun nyt talvellakaan. Joskus jää laittamatta ja eron kyllä huomaa.

Vierailija
17/17 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on hyvää lasten shampoota.Meidän suosikki!