Tuntuu että kaikkien muiden elämä on parempaa =(
Minulla on jo kauan ollut sellainen tunne että en osaa elää elämääni, odotan vain jotain ihmeellistä tapahtuvan, en osaa nauttia tästä päivästä. Muiden elämä vaikuttaa paremmalta, olen kateellinen monista asioista ja vähättelen omia saavutuksiani. Huono itsetunto, tiedän. Ymmärsiköhän kukaan...
Kommentit (5)
Mutta jos se on pitkä kestoista, niin voisitko olla masentunut?
Pystytkö näkemään, milloin mielenmuuton on alkanut? Ajoittuuko siihen joku tapahtuma? Onko ollut kokonaisuudessaan paljon vastoinkäymisiä/ muutoksia/ uusia asioita?
Tsemppiä, toivottavasti aurinko löytyy! :)
Toisten elämä voi tuntua paremmalta, mutta jos oikeasti tietäisi miten heillä menee niin en usko tarpeeseen olla kateellinen.
Ulospäin kaikki näyttää niin hyvältä, mutta arki se on kaikilla joskus ja joillakin aina.
mulla oli vastaava tunne jokin aikaa sitten, ja sitten tapahtui oikeasti jotain, ihan yllättäen :)
sellaisia asioita mitkä tuovat iloa ja onnea edes häivähdyksen. Ne asiat ei välttämättä tarvitse olla mitään isoja, ja mielestäni ne elämän pienen pienet onnen murut ovat parasta elämässä. Niitä pitää vain löytää elämästään.
Toivottavasti tämä ei ole kuulosta hurskastelulta, itse olen opetellut näkemään elämästäni näitä onnen murusia ja olen löytänytkin.
Älä vähättele itsäsi. Mutta tietysti jos pitempään alakulo jatkuu, niin kannattaa ehkä käydä juttelemassa asiantuntijan luona.
haluisitko olla nyt vaikka Haitissa?