Onko Helsingissä ravintolaa jossa lastenannokset samaa ruokaa kuin aikuisten?
Onko Helsingissä kiinalaista tms. ravintolaa jossa lastenannokset olisi samaa ruokaa kuin aikuisten, mutta vain pienempiä.
Aina listalla näkyy vaan noita ranskalaisia ja nakkeja/muusia ja lihapullia.
Kommentit (8)
annoksen aikuisten annoksesta. Meillä lapset tykkää esim. kalasta, mitä harvoin lastenlistoilta löytyy.
Tai jos lapsia on useampi, niin osta pari yksi tai useampi annos ja tilaa extra-lautasia. Kyllä hyvä ravintola huomioi myös lapsiasiakkaat ja ruokaa saa pöytään juuri sellaisena kuin haluaa.
ja hinnaksi tuli puolet Helsingin ravintoloissa.
Oletko kysynyt?
ja hinnaksi tuli puolet Helsingin ravintoloissa.
Oletko kysynyt?
Olen kysynyt, mutta vain kerran, ja sillon ei ollut mahdollista. Kyllä tuli nyt tyhmä olo kun en ole älynnyt uudestaan jostain toisesta paikasta kysyä :)
Kiitos teille siis kun neuvoitte tätä tyhmää äippää! (Puolustelen tätä nyt vaikka raskaudella) :D
-ap
mutta minä olen kerran erehtynyt kysymään, että voisiko saada aikuisten listalta lapselle annoksen pienempänä ja siten halvempana.
Tarjoilija oli aivan ihmeissään, että no ei kyllä onnistu, tai voihan siihen laittaa vähemmän lisuketta mutta ei sitä pihviä voi pienentää, joten hinta olisi sama kuin aikuisella kuitenkin.
Otettiin sitten sellainen normaali aikuisten annos 8 vuotiaalle, jota ei lihapullat ja nakit innosta.
Ravintola oli El Toro Tampereella. Jos joku osaa nimetä Tampereella raflan jossa tuo annoskoon muutos onnistuu niin olisin kiitollinen!
Kun meidän 4 vuotias poikakin sen tekee?
Lapse alle 13 v 5 euroa sisältäen salaatin ja jäätelön. Siis mikä tahansa aikusten ruoka tehtynä lapsille.
Voi todella suositella ja käydä harjoittelemassa kunnon ruokia.
Aikuisellekin maistuvia!
Mutta juuri ihailin Jyväskylän Shalimarin (intialaista ruokaa) lastenlistaa. Siellä ei näkynyt nakkeja tai ranskalaisia. :)