SINÄ/TE jotka laitette noita Martina viestejä
Mille sä kusipää itse näytät? Laitas kuva itestäs, niin me muut voidaan arvostella jooko. Vai eikö rohkeus riitä idiootilla? Onko sulla paha olla, no me kyllä lohdutetaan. Et anna tulla vaan, jos rohkeus riittää.
Kommentit (11)
Munkin mielestä kuulostaa ihan kuin Martinan omasta suusta :)
Kai sitä itseään saa keskustelupalstoilla puolustella, eihän siinä mitään pahaa ole.
Varmaan joku tarkoitti aivottomalla sitä, että ei kauhean välkky kuva kansalla ole Marttinasta, toisaalta ei voi hirveän paljon odottaakaan, jos ei ole peruskoulun jälkeen käynyt koulua, paitsi ilmeisesti jonkun yksityisen 1vuoden kestävän kampaamo-kurssin, mihin ei sisälly muuta kuin ammatillisia opitoja.
Minä ainakin seuraan mielenkiinnolla heidän ohjelmaansa, koska he ovat vähän kuin matti ja mervi, mutta eri ikäluokassa, siis hassulla ja harmittomalla tavalla kiinnostavia.
vaikka Seiskalle, kuinka Martinaa puolustaa itseään raivokkaasti vauva-palstalla? ;)
:D:D hahahahahaahahhahahaahaa
Pelkuri siis olet.
turha julkkis.. tekee mitä vaan kun saa julkisuutta vähänniiku matti nykänen
Kyllä Martinasta riittää puhuttavaa ja arvosteltavaa ja sen hän varmaan tietää itsekin kun kokoajan pyrkii julkisuuteen.
Miksi puolustat jotain tuntematonta ihmistä kuten Martinaa? Olet kyllä yhtä pahantuulinen kuin tämä Martinakin. Ettet vain itse kirjoittele nyt tähän kommenttia?
martina itsehän se siel kirjottelee!!! aivan samanlaista teksiä tulee kuin hänen suustaan, hah,hah:))))
joo, martinahan tässä... voi teitä sairaita paskoja.
En ole Martina, vaan joku jolla on aivot!
Taidatte vaan läskit ja rumat tutista pelosta.
ei sulla kovin aivoja ole kun tollasta tekstiä tulee suusta , se jolla on vähääkään järkeä päässä niin sanavarasto on kyl pikkasen parempi!! teinit käyttää tollasta kieltä. mut martinahan se siel kiroilee kun ei kestä negatiivistä palautetta:)
=DDDDDDDDDDDDDDDD