Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kondiittorit, kertokaa työstänne!

Vierailija
18.01.2010 |

oisko tänne eksynyt yhtään kondiittoria? mua kiinnostaisi kyseinen ammatti ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitä ja sekä hyviä että huonoja puolia kyseisessä ammatissa. kiitoksia jos joku viitsii vastata :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aika moni leipomo on lopettanut kondispuolensa. Tarvitaan siis leipureita jos enää niitäkään. =)

Itse hankin lisäkoulutusta ja muutuin insinööriksi...

Vierailija
2/3 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeminenhän on kivaa ja luovaa.. mutta työpaikkoja ei löydy, koska suomi ei ole päässyt vielä sille tasolle että kondiittorin kädentaitoja ymmärrettäisiin. itse olisin saanut töitä luxemburgista suklaantekijänä, mutta elämäntilanne ei antanut myöden. nyt siis päivästä toiseen duuunaan samaa hommaa samalla kaavalla leipomossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pysty ainakaan kovin paljon luovuuttani käyttämään töissä, kun kakut ym. aina samanlaisia. Joskus joku tilaa erikoiskakkuja.

Perusleipomoissa tehdään perushommaa. Ei se kovin hohdokasta ole. Työajat hyvät. Itselläni 5.30-13 arkisin. Tosin sesonkeina piisaa kyllä ylitöitä.

Olisi ihana päästä joskus johonkin oikein hienoon konditoriaan töihin. Omaa firmaa en aio perustaa.

Pidän silti työstäni. Käsityötä parhaimmillaan :-).