Antakaas viisaan neuvoja, kiitos!
Eli meillä on ongelmana se, kun mieheni ei suostu/ jaksa mennä töihin. Lorvii vaan kotona kelan pienillä tuloilla ja nukkuu päivät. (eli minä teen kaiken, ruuat, hoidan 1v lapsen, ja koiran) Laskuja on joka reiälle, eli pitäisi saada pikaisesti enemmän rahaa kun minun 650€/kk ja miehen 600€/kk. Miten saisin hänet töihin? Itse olen hakenut töihin, ja myös lapselleni ja itselleni asuntoa, mutta mitään ei ole kuulunut! Hän vain sanoo ettei muka mene sen takia töihin, etten minä petä häntä kotona (?) kertaakaan en ole pettänyt, joten oikea syy luultavasti on kun hän on vain laiska!
Rahat kyllä tykkää pistää haisemaan pelaamiseen jne humpuukkiin, mutta sitä rahaa sitten ei voi tienata lisää!
Olisi kiva saada naisten, sekä miesten näkökulmasta ohjeita mitä minun kannattaisi tehdä.
Töihin olisin valmis menemään, mutta haluaisin lapsen kanssa olla kotona(niinkuin moni muukin kotiäiti joiden miehet ovat töissä) ja toinen asia että jos mies ei nytten syötä, nukuta, vaihda vaippoja lapselle, niin miten hän pärjäisi jos minä menisin töihin??
HELP!
Kommentit (5)
Hän vain sanoo ettei muka mene sen takia töihin, etten minä petä häntä kotona (?)
kuin asuisin näin puhuvan miehen kanssa.
Mies lääkäriin. Pitää selvittää, ettei ole mitään syytä esim. masennusta, kilpirauhasen toimintahäiriötä tms.
Käykää juttelemassa jossakin. Etsikää apua.
selityksiä, miksi työt ei onnistu. Ongelmaksi löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta.
Mistä te oikein kairaatte näitä "ihania" miehiä??
Tietysti jätät sen retaleen ja muutat lapsen kanssa muualle. Mitä sä tuommoisella teet?
Laiska paska, ja vielä ilmeisen mustasukkainen. Mitä jos saisit työpaikan? Äijä luultavasti leipois sua nekkuun melko pian ihan vaan varmuuden vuoksi, ettet petä työmaalla sitä.