Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö olevasi "helppo" ihminen?

Vierailija
16.01.2010 |

Millainen ihminen on mielestäsi helppo?

Minä olen helppo! Minua on helppo käyttää hyväksi. Olen sinisisilmäinen ihmisten suhteen. MUTTA; johtuu siitä, että olen päättänyt olla välittämättä ihmisten tarpeesta käyttää hyväksi kaltaisen ihmisen vilpittömyyttä. Se ei ole minun ongelmani siinä vaiheessa, kun joku haluaa leikkiä kustannuksellani.

En suostu siihen , että joutuisin aina olemaan varuillani uuden ihmisen kohdatessani.

En ole kuitenkaan mitenkään vajaaälyinen, olen tietoinen ÄO:stani, ja menestyn omasta mielestäni kivasti elämässäni.

Joudun tämän tästä toteamaan, että maailma on täynnä pahoja ihmisiä, joiden toiminnan tarkoitusperiä ei voi kuin ihmetellä hiljaa mielessäni. Mutta itsehän he helvettinsä valitsevat.

Kuinka ihanaa voi elämä olla kun sen oikein oivaltaa.

Tässä esimerkki helpon ihmisen kirjoituksesta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en siinä mielessä kuin ap kirjoittaa. Minua ei huijata ihan helpolla, sillä olen epäileväinen. Mutta helpon minusta esim vaimona tekee se että vältän riitaa, joten olen helposti samaa mieltä miehen kanssa.

Vierailija
2/4 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän puoleni kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sovitteleva ja koitan koota kaikki mukaan. Sanon kyllä mielipiteeni reilusti ja rohkeasti, mutta olen kiinnostunut muidenkin mielipiteistä ja niiden taustoista, koitan olla hienotunteinen.

Vierailija
4/4 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla naiivi ja johdateltavissa, mutta mielestäni osaan kuitenkin pitää puoliani tarvittaessa. Olen ystävällinen ja empaattinen.

Pyrin tulemaan toimeen kaikkien ihmisten kanssa, vältän hakeutumasta tai aiheuttamasta konfliktitilanteita, saatan toimia niissä sovittelijana. Jos niitä kuitenkin vastaan tulee, pyrin löytämään kompromissin.

Olen älykäs, sosiaalinen ja verbaalisesti lahjakas (mielestäni), eikä minussa ole sellaisia luonteenpiirteitä, jotka heti ihmisiä ärsyttäisivät. En ole ryhmässä suuna päänä, enemmän tarkkailijana. Enkä kehuisi itseäni muille muutoin kuin av:lla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme