Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Biletys/äitiys/perhe/omatunto/vaatetus

Vierailija
16.01.2010 |

Täällä yksi tavallinen äiti-ihminen lähdössä pitkästä aikaa ravintolaan yhden sinkkukaverin kanssa. En käy mitenkään hirveän usein ravintoloissa nykyisin, viimeksi olen ollut ilman miestäni tämän ystävän kanssa viime kesänä kerran. Nyt ollaan menossa, ja minulla on tosi huono omatunto kun jätän miehen ja lapset kotiin. Vähintään tuntuu siltä, että pitää ainakin pukeutua suhteellisen "vaatimattomasti" että ei herätä huomiota. Typerää! Mies ei taatusti ajattelisi näin jos olisi itse lähdössä. Minulla on ihan olo kun pettäisin perheeni, eikä oikein edes huvita, tuntuu, että se biletys sinkkuna oli niin kauan kauan sitten toisessa elämässä, ja en enää oikein sovi sinne ravintolaan. Jotenkin se juna meni jo. Silti ajatuksena se tanssimaan ja juomaankin lähtö huvitti, mutta nyt kun olen sitten lähdössä niin tuntuu vaan että mitä ihmettä mä siellä teen. En olisi ikinä uskonut 10 vuotta sitten että tällainenkin olo tulee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua ei kukaan mies katso kuitenkaan vaikka kävisit +30v suosimassa paikassa. Miehet kuolaavat vaan niiden 20v pikkupissis-toppityttöjen perään kun niitä on niin helppo kusettaa sänkyyn.

Vierailija
2/8 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa itsekin joskus pääsisin....Tälläinen hapenhaukkaushermolomairtiotto on tapahtunut viimeksi puolitoista vuotta sitten, joten voit uskoa, että hiukan käy kateeksi!!! Pynttäät itsesi vimpan päälle ja relaat, et tosiaankaan mitenkään petä perhettäsi, höpöhöpö. Mikä tekee sinulle hyvää, tekee hyvää myös perheellesi, hauskaa pitänyt äiti on hauskempi ja rennompi äiti. Joten mitään anteeksipyytelemättä ykköset ylle ja lalntio liikkeelle!

Vierailija
4/8 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule nyt tälläydyt,otat siinä siiderin hienosta lasista. Sitten vaan menoks ja pidät hauskaa!! muista että jos et ole aikoihin ottanut alkoa niin voipi nousta kohisten :D mutta siis se on niin virkistävää käydä tanssimassa ja pitämässä hauskaa. Se laittautuminenkin on ihanaa kun en ainakaan itse arkena kauheasti laittaudu. vaatteitakin mietin viikkoa etukäten jo innoissani jos tiedä että jonnekkin pääsen.

Vierailija
5/8 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaanhan se laittautuminen ja pynttääminen on kivointa, kun itse baarissa käymisestä kuitenkin puuttuu se jännitys mitä siellä sinkkuna koki - eli kiinnostuukon nyt joku ihana mies oih voih vai ei. Ainakin oman kokemuksen mukaan tyttöjen illoissa on hauskinta ollut näin kypsällä iällä juuri valmistautuminen, sitten siellä paikan päällä on oikeastaan aika puuduttavaa. Kova melu, jotain ärsyttäviä kännisiä pokausyrityksiä ja ei oikeastaan mitään tekemistä.

Vierailija
6/8 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että noinkin joku voi ajatella.

Vierailija
7/8 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin kotona ja höpötetään ja juodaan vähän kuoharia. Se on lultavasti illan kohokohta. Ystäväni on pokaamismielellä, ollut sinkkuna ikuisuuden, toivottavasti ei vaan löydä ketään ihan heti ja jätä minua yksin. Minä uskallan useimmiten muuten pukeutua seksimmäämmin jos mieheni on mukana, jotenkin muuten pelkään jotain leimautumista (vaikka kukaan ei sitten mua näkiskään, kuten kakkonen sanoi). Jos mieheni on mukana nin nautin mieheni ihailevasta katseesta ja muidenkin miesten, koska kaikki kuitenkin näkee että olen paikalla oman mieheni kanssa, jotain turvallista flirttiä, tai miksi sitä kutsuttaisi;)

ap

ap

Vierailija
8/8 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskity kaveriisi ja hauskanpitoon - älä mieti, kuinka kotona pärjätään.

Baarissa olo varattuna on tosiaan hiukan tylsempää, mutta voihan sitä silti tanssia ja vaikka vähän flirttaillakin. Piristää kummasti. Mutta tuo edellyttää tietysti sitä, että olet itse iloisella mielellä..

Kivaa siellä on :)