Kiinnostaako miehiä sporttinen asustus?
Kuulin yhden selittävän, että sporttisesti pukeutunut nainen on hänestä todella "turn on": hyvin istuva tuulipuku (peppu näkyy kivasti?!?), lenkkarit, päänmyötäinen pipo ja samanväriset neulesormikkaat.
Onkohan sporttiasustus yleinenkin "fetissi"??? Pelottaa mennä lenkille...
Kommentit (19)
muun paitsi toisiinsa mätsäävät pipon ja sormikkaat. Sormikkaathan on jo sananakin kiihoike.
pipo + sormikkaat ?
kun erikseen mainittiin pipo ja sormikkaat, onko se joku "juttu" ??
kyllä sporttinen nainen on seksikäs. Ei sun pelätä tarvii lenkillä ollessas. Itse nautin todella paljon naisten kivasti kuluneista lenkkareista, ne jotenkin sellaisia joiden alle haluis jäädä tallottavaksi ja nuolla lenkkarit samalla puhtaiksi.
Laitoit päällesi mitä vain, aina löytyy joku jolla on fetissi sellaiseen vaatetukseen, oli se sitten farkut tai haalari. Itse olen aina saanut kiksit liukaspintaisista urheiluvaatteista ja ylipäätään sporttisesta ulkoasusta naisilla (olen kolmekymppinen mies). Tyttöystävät on suhtautuneet ymmärtäväisesti mutta kukaan ei ole varsinaisesti innostunut, enkä siitä heitä syytä. Kyseessä on harmiton oma salaisuus joka kerrotaan yleensä vain harvoille.
Useasti sen kantaja on hyvärunkoinen sekä hyvät elämäntavat omaava, itsestään huoltapitävä nainen. Ei sellainen, joka keksii tekosyitä ollakseen käymättä lenkillä, aina löytyy aikaa urheiluun.
koskaan innostanut! Nainen naisena, päinvastoin kammoaa liian urheiluaddiktoituneita naisia. Kireä lihaksista, kireä korvien välistäkin....
t timmi normaalisti, naisellisesti
liian urheilullisesta miehestä. Eikä normaali mies kiinnostu liian urheilullisesta naisesta. Se on paljon mukavampaa, kun ei vanne kiristä liikaa päätä (ja useimmilla urheiluaddikteilla kiristää ja ruuankin kanssa on pirun vaikeaa).Olen itse aika tavallinen ja liikun normaalisti. Löysää löytyy, muttei mahdottomasti. Minusta mies voi olla samanmoinen eli perusliikkuva, muttei liian treenattu. Antaa itsellekin joskus anteeksi pizzan mössötyksen sohvaperunana...:)
Mutta noissa vaatteissa ei tule lähteä kaupungille, kauppaan jne. Urheiluvaatteet kuuluvat urheilun harrastamiseen.
nainen totaalinen turn-off. Vaikka molemmissa tapauksissa olisi nainen sama.
Jatka ihan rauhassa lenkkeilyä.
katteleeko kaikki ukot lenkkeileviä naisia kuola valuten?
täytyy kyllä myöntää, että niin katselen minäkin :) Miesten peppuja siis...
katteleeko kaikki ukot lenkkeileviä naisia kuola valuten?
Verrattuna ylipainoiseen plösöön verkkareissa, kun ei muut vaatteet mahdu päälle... siis joo, mutta sporttisuuden on ulotuttava muuhunkin kuin pukeutumiseen.
kun erikseen mainittiin pipo ja sormikkaat, onko se joku "juttu" ??
Olen mies ja saan kicksejä nähdessäni naisilla uusia ja puhtaita laadukkaita juoksukenkiä. Katseeni kiinnittyy tuollaisiin kenkiin oitis.
Liian puhtaat kengät = epäilyttävää. Ehkä vain ulkoiluttamassa kenkiä?
T: Juoksija
Olen mies ja saan kicksejä nähdessäni naisilla uusia ja puhtaita laadukkaita juoksukenkiä. Katseeni kiinnittyy tuollaisiin kenkiin oitis.
Siis jos naisella juoksutrikoot, hyvin istuva takki, niin mikäs sen seksikkäämpää. Aina meinaa ottaa eteen jos näen trikoonaisen hyvin istuvassa kokonaisuudessa. Mikään ei ole sen kiihottavampaa :D
Löytyy ihan joka lähtöön..
Eräs tyyppi kertoi sadeilmalla kyttäävänsä naisia kumisaappaissa.
Niin ja tietenkään korkkareitakaan ei kannata käyttää. Tai saappaita. Tai farkkuja...
Meitä kiinnostaa nainen Marimekon tunikassa, Me&I-puuvillahousuissa ja huivissa Uggit jalassa.
kyllä nainen lenkillä ja hyvin istuvat lenkki vaatteet ja kauniit lenkkarit joutuu kääntyä katsomaan sporttinen nainen on kaunis.
Useasti sen kantaja on hyvärunkoinen sekä hyvät elämäntavat omaava, itsestään huoltapitävä nainen. Ei sellainen, joka keksii tekosyitä ollakseen käymättä lenkillä, aina löytyy aikaa urheiluun.