Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakenne/tekokynnet...

Vierailija
16.01.2010 |

mitä mieltä olette? eilen katoin sopraanonis kakkoselta ja taas alko tekeen mieli rakennekynsiä ku niillä naisilla siinä on nii komiat kynnet...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus käyny ottamassa niin ei ne tietty mitkään halvat ole ja jos korjailla täytyy..

saman lopputuloksen oon saanu kun ihan kaupasta ostanu niitä mitkä liimataan ja tulee muuten halvemmaksi :)

Nyt en valitettavasti voi käytää kun vauva kohta syntyy niin tökin niillä joka paikkaan ja menee varmaan kakkaanki kynnen aluset niin pitää taukoa :D

Vierailija
2/3 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

geelikynnet häihini, vasemman käden kaikki kynntet napsahti kipeästi poikki samana iltana.. kun menin samaan paikkaan korjaamaan niitä, torui tekijä minua että mitä olin mennyt tekemenään.. olin suoristanut pöytää. no iteppä sit jouduin mokastani maksamaan, harmitti vaan kun kaikki sanoi että niillä voi tehdä mitä vaan. eli töihin en sitten olisi niiltä voinut kyseisen paiknan tekemänä ottaa. no sitten vasuri halkeili yms. ja mulle tehtiin myöhemmin uudet eri tyypillä ja ne kesti niin kauna kun kasvoivat pois. jälmimmäinen tekijä ihmetteli että miksi aluksi tekemät kynnet oli hinkattu ihan paperin ohueksi, että geeli ja rakennekynsien takotapa pitäisi olla erilainen tms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut vikat 3 kk, ja rakastan näitä! oon tosi huono kynsihoitoni suhteen, ja nyt mitään tekemättä ovat hyvännäköiset. Ei oo tippunu eikä muutenkaan harmia ole, tosin aluksi meni pari vko opetellessa uusien kynsien kanssa. Suosittelen! :)

asun englannissa joten täällä nämä ovat halpoja, hoito 20 ja eka laitto noin 30, joten jos lontoossa lomalla käyt niin kannattaa kynnet teettää ! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän