Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu, jos pyytää käymään viikonloppuna kaupassa tai uskaltaa ehdottakaan

Vierailija
16.01.2010 |

yhdesssä siivoamista. Odotan eläkepäiviä kun ei tarvitse huolehtia kuin itsestä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vielä ymmärrän että ei huvita, mutta että pitää sitten suuttua jos toinen ehdottaa.

Vierailija
2/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ja tuo rahan taloon niin miksei se sais huilata viikonloppuna??? miks pitäis jotain mattoja tampata sitte...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tehnyt kotitöitä ja paljonko mies on tehnyt viikon aikana, ja näytät sille kun alkaa mankumaan seksiä. Jos ei oo yhtä paljon tunteja, sanot että vielä on miehellä paljon tekemistä, ehkä ensi viikolla, jos sen tuntimäärä on lisääntymässä....

Vierailija
4/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikka vähän ontuu.

Vierailija
5/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tehnyt kotitöitä ja paljonko mies on tehnyt viikon aikana, ja näytät sille kun alkaa mankumaan seksiä. Jos ei oo yhtä paljon tunteja, sanot että vielä on miehellä paljon tekemistä, ehkä ensi viikolla, jos sen tuntimäärä on lisääntymässä....

tälläinen keino on naurettava ja lapsellista!

Vierailija
6/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikka vähän ontuu.

pitää kämppä kunnossa - halusi tai ei. Mutta kun eläkepäivillä voi jättäytyä huolehtimaan vain itsestään.

Miksei niitä ukon pyykkejä esim. vois jättää "vahingossa" koneesta pois nytkin. Tai unohtaa ne kaljat ja makkarat ostamatta...?

Vierailija
7/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin ap on kotiäitinä ja mies töissä?

Jos näin on, niin muista sitten vähentää niistä omista "työtunneistasi" 40 tuntia/vko ennen kuin alat vertailemaan.

Se joka on kotona tekee 90% kotitöistä, hoitaa kauppareissut jne koska se on sen työ!

Vierailija
8/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ja tuo rahan taloon niin miksei se sais huilata viikonloppuna??? miks pitäis jotain mattoja tampata sitte...

Vierailija
9/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin ap on kotiäitinä ja mies töissä? Jos näin on, niin muista sitten vähentää niistä omista "työtunneistasi" 40 tuntia/vko ennen kuin alat vertailemaan. Se joka on kotona tekee 90% kotitöistä, hoitaa kauppareissut jne koska se on sen työ!

Vierailija
10/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat kovia suutahtelemaan. Suututko itse miten helposti miehellesi joistakin asioista? Joku tasapaino ainakin pitää olla, eli jos toinen suutahtelee, on toisellakin oltava siihen oikeus. Parempi tietysti olisi, jos asiat jaksaisi yrittää sovussa sopia. Ja ehkä sun olisi kiva käydä kaupoilla viikonloppuisin ihan itseksesi, jos mies haluaa pysyä kotona?

Vierailija
11/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli, sekä ap että miehensä käyvät töissä? Kuka hoitaa kotityöt ja kaupassa käynnit arkipäivinä? Ap, mies vai suht tasan puoliksi? Jos mies huilaa viikonloppuna, koska ap huilaa? Onko näissä asioissa tasapuolisuutta, vai meneekö sen perinteisen kaavan mukaan, että mies käy töissä ja lepää, kun vaimo käy töissä, tekee kotityöt ja on lepäämättä?

Pitää olla tasapuolisuutta, ei pelkästään kotitöiden jaossa vaan nimenomaan siinä, että molemmat saavat vapaa-aikaa, rentoutumista ja lepoa tarpeeksi, ei niin että toinen aina halutessaan ja toinen ei koskaan.

No, jos mun mieheni alkaisi äksyilemään viikonlopun kaupan käyntivuoroista tai siivoiluista, minä jättäisin kiukuttelun huomiotta. Kävisin kaupassa, ja ostaisin ruokaa vain itselleni ja lapsilleni, ja tekisin sen. Miehelle ruokaa ei olisi tarjolla - kiukkuhan siitäkin tulisi, tiedän, mutta sellaista se elämä on. Jos haluaa syödä, kannattaa käydä kaupassa. Mieheni ei myöskään maksa mulle palkkaa siitä, että kannan ruokaa kaupasta hänelle, joten mun ei sitä tarvi tehdä (paitsi nyt, kun kaupassa käynnit on sovittu niin, että molemmat vuorollaan). hän ei maksa palkkaa myöskään siivoamisesta, joten mun ei tarvitse hänen sotkujaan siivota, ellei kotitöitä jaeta tasapuolisesti. Voin jättää hänen pyykkinsä pesemättä ja hänen sotkunsa siivoamatta, ja jos hän jättää tavaroitaan lojumaan pitkin poikin eikä laita niitä paikoilleen, voin heittää ne vaikka roskiin. Nehän eivät ole minun, minä en niitä tarvitse, joten periaatteessa ne ovat turhia, eli roskaa. Ja roskat viedään roskiin.

Vierailija
12/15 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaan eropaperit heti vetämään, ukko pihalle ja lukot uusiksi.

Vierailija
13/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa niin tutulta. Ja voisin hyvin kuvitella, että hänellä on taas uusi kierroksessa ja tukevasti raskaana - sillä kun saa naisen sidottua mukavasti kotiin.

Vierailija
14/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että ex tempore tekeminen oli miehelle vaikeaa. Jos ehdotin kauppareissua alkoi kamala kiemurtelu ja/tai manailu. Nykyisin käymme joka viikonloppu yhdessä kaupassa ja teemme samalla reissulla jotain mukavaa. Ei tule sanomista kun mies tietää mitä varmasti on ohjelmassa. Samoin siivoamisista tietyt jutut on miehen aluetta enkä tee koskaan niitä. Hän tekee nykyisin oma-alotteisesti joka viikko tietyt siivousjutut.

Rutiinit ja toisto! Eli mies on siinä suhteessa vähän kuin lapset.

Vierailija
15/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli väkivaltakierre alkaa yleensä psyykisellä väkivallalla; ollaan pahalla päällä jatkuvasti, mulkoillaan, uhkaillaan, luodaan pelon ja vihan ilmapiiri. Nainen tietää täsmälleen mitä hän voi ja "saa" sanoa, ettei tule rangaistusta. Vähitellen rangaistukset sitten muuttuvat fyysisiksi; huutamisesta tavaroiden paiskomiseen, siitä tönäisyifin, läpsimiseen, ensimmäiseen potkuun... Älä helvetissä jatka sellaisen miehen kanssa! Jos et enää uskalla edes ehdottaa yhteistä siivousta, niin mieti tarkkaan millaisen mallin annatte lapsillenne.

terv. tuon kokenut ja viime tingassa lähtenyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi