Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdotuksia hääpäivälahjaksi miehelle

Vierailija
15.01.2010 |

on siis 1.hääpäivä kyseessä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä tällaista että hääpäivänä annetaan jotain lahjaksi. Me toki tykätään juhlistaa päivää tekemällä jotain hauskaa yhdessä, mutta miksi ihmeessä pitää ostaa tavaraa ihmiselle, joka ihan hyvin osaa tarvitsevansa tuotteet hankkia...

Vierailija
2/4 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä tällaista että hääpäivänä annetaan jotain lahjaksi. Me toki tykätään juhlistaa päivää tekemällä jotain hauskaa yhdessä, mutta miksi ihmeessä pitää ostaa tavaraa ihmiselle, joka ihan hyvin osaa tarvitsevansa tuotteet hankkia...

Koitapa hapannaama ymmärtää, että monet ihmiset nauttivat lahjojen ostamisesta ja läheisen ilahduttamisesta. Eikä sen tarvi tavaraa olla.

Monet ihmiset on sellasia, että vuosiakin hokee, että pitäis hankkia sitä sun tätä, mutta ei ikinä raaski ostaa itselleen mitään. Silloin on ainakin todella kiva antaa kyseinen asia lahjaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikaa ja tekemistä.

Vierailija
4/4 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle kaulakorun, siis kultaisen ketjun johon ison elefantin, nyt samassa ketjussa iso elefantti(kuvaa minua) ja 3 pikkuelefanttia(meidän lapset).Elefantti siitä ideasta, että häämatkamme suuntautui Keniaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi