Pärjäisitkö jos tililläsi olisi loppukuuksi 600€?
Kommentit (26)
pärjäisin. Jäisi vielä säästöönkin, tai saisin tehtyä jotain isompia hankintoja.
kuukaudeksi käyttöön noin 350 euroa tilin -> maksujen jälkeen. Elätän sillä 2 lasta ja itseni helposti.
2 aikuista ja 3 lasta. Maksamme kaikki kuukauden laskut aina kuukauden alussa, helpottaa kun näkee mitä jää kuukaudeksi sitten käyttöön...
ei taida olla enää isoja laskujakaan tulossa loppukuussa... Mutta kyllä se vähän tiukille vetäisi.
2 lasta, 2 aikuista, nyt tilillä laskujen msaksujen jälkeen vain 500 e ja pitää pärjätä loppukuuhun ja vähän ylikin (lapsilisät menee noiden lasten harrastusmaksujen maksuun). Just tuli miehen palkka (tulee 2 x kuussa, mutta loppukuun palkasta menee vastike & lainan lyhennys joten jää käyttövaraa vähemmän). Mun tulot khh-tuki.
Milloinkohan viimeksi on ollut tuon verran edes koko kuukaudeksi...
sanoa että en, mutta se on siinä ja siinä.
Milloinkohan viimeksi on ollut tuon verran edes koko kuukaudeksi...
Ja mun "tulot" eli lapsilisät kolmesta sekä kotihoidontuki tulee vasta sit kun tulee.. Ei siitä kauheesti maksella, saatika venytetä seuraavalle kuulle. Älkää viittikö valittaa ihan hölmöistä asioista!
En ymmärrä miten lapsiperheet tulevat toimeen niin vähällä. Itse olen miettinyt että pitäsi tienata paljon keskipalkkaa enemmän (molempien tai yhteensä keskimäärin), että lapsiin olisi varaa. Jos minulla olisi puolivälissä kuuta 600€ jäljellä, sillä yksi aikuinen tulisi niukasti toimeen loppukuun.
pärjätä kun saan kuussa vaan ton vähä reilu 600e.
43e
Onneksi ei ole ruokittavana kun oma ja miehen suu.
Eiköhän me pärjätä.
loppukuuksi on laskuja tiedossa 1000 eurolla ja pitäisi vielä ruokaakin saada
olisin suorastaan onnesta soikeana : D
En saa edes kuukaudessa tuon verran rahaa!
vaikka mitään laskuja ei olekaan nyt maksettavana, palkka kun tulee kuun viimeinen päivä. Pitää vissiin kulutustottumuksia vähän miettiä. Meitä siis 2aik ja 3 lasta.
ovat niitä joiden elämäntyyliin kuuluu tuhlailu. Kaupasta ostetaan mitä mieli tekee ja ei osata suunnitella esim. ruokaostoksiaan. Kaupassa näkee niitä jotka vaan mättää kärryihin mitä mielen tekee ja sitten nielaisevat kassalla loppusumman kuulleessaan.
5 henk perhe sekä kaksi koiraa. Sit voisi olla tiukkaa jos tulis jokin yllättävä meno/lasku joka pitäisi hoitaa pian.
Tähän asti palkkapäiväni on ollut 15. pv. No, tänäänpä ei tullut palkka, ja kun palkkatoimistosta kysyin, niin yllättäen palkkapäiväni oli muuttunut vuoden alusta kuun viimeiseksi päiväksi. Kun tätä ihmettelin, palkkatoimistosta vastattiin, että asiasta on kyllä tiedotettu. Luin tiedotteen uudelleen monta kertaa läpi, ja edelleenkään niiden tietojen pohjalta minun palkkapäiväni ei olisi pitänyt muuttua. Jos työsuhteeni täyttää ne siinä ilmoituksessa mainitut ehdot, niin sitten ovat hävinneet myös vuosilomapäivät... Mutta siitä en jaksa murehtia tänään, tänään pitää korottaa Visan luottorajaa että pärjätään loppukuu!