Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TODELLA ärsyttävä toi Diana Anttila!!

Vierailija
14.01.2010 |

Martina ja Esko loistavia mutta Diana kuin pikkukakara.. En yhtään ihmettele jos Martinalla menee hermo heihin!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina ja Esko loistavia mutta Diana kuin pikkukakara.. En yhtään ihmettele jos Martinalla menee hermo heihin!!

Diana on mun mielestä tosi kiva, ei kannata tuomita ihmistä jota ei tunne...

Vierailija
2/12 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana on kyllä ainakin persoonallinen minun mielestäni, ärsyttäväkin kun jaksaa aina hosua ja heilua. Ei ikinä ole huonolla tuulella. Uskon että on Martinan joukon hengenluoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana tulee telkkariin siihen Timo Harjakaisen uuteen remonttiohjelmaan, niin että kai se on jotenkin persoonallinen kun on tommosen roolin saanu.

Vierailija
4/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tekee Martinan ja Eskon kanssa televisio-ohjelmassa, eikös nekin oo jo eronneet aikoja sitten?

Vierailija
5/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on iankaikkisen vanha ohjelma, ei Diana enää edes tanssi Martinan ryhmässä vaan yhden dragartistin kanssa.

Vierailija
6/12 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä käyny hirvee moka ihmisillä ketkä on ton dianan valinneet tuohon ohjelmaan. Hirveetä katsottavaa! muuten ohjelma ihan ok

Vierailija
7/12 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku kakara! Itse alalla jo 10 vuotta olleena ja muutaman kerran sivusta nähneenä ei voi muuta todeta kuin että itsekeskeisin ihminen ketä olen nähnyt alalla tähän asti. ohjelmassa ihan ok mielestäni mutta täysin epäkypsä kakara muuten.

Vierailija
8/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana ihan huippu tyyppi! Fiksu ja hauska... kateellisten panettelua toi haukkuminen!

Vierailija
9/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten liittyy Martinaan ja Eskoon? Ei kai se niiden mukula ole? Eri sukunimi?

Vierailija
10/12 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihan normaali, ei erityisen persoonallinen, muttei ärsyttäväkään. Tavallinen ja kiva. Että näin.

Vierailija
11/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattinen jotenkin eläväinen

Vierailija
12/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivuri käy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan