TODELLA ärsyttävä toi Diana Anttila!!
Martina ja Esko loistavia mutta Diana kuin pikkukakara.. En yhtään ihmettele jos Martinalla menee hermo heihin!!
Kommentit (12)
Diana on kyllä ainakin persoonallinen minun mielestäni, ärsyttäväkin kun jaksaa aina hosua ja heilua. Ei ikinä ole huonolla tuulella. Uskon että on Martinan joukon hengenluoja.
Diana tulee telkkariin siihen Timo Harjakaisen uuteen remonttiohjelmaan, niin että kai se on jotenkin persoonallinen kun on tommosen roolin saanu.
Mitä se tekee Martinan ja Eskon kanssa televisio-ohjelmassa, eikös nekin oo jo eronneet aikoja sitten?
Tuohan on iankaikkisen vanha ohjelma, ei Diana enää edes tanssi Martinan ryhmässä vaan yhden dragartistin kanssa.
Nyt on kyllä käyny hirvee moka ihmisillä ketkä on ton dianan valinneet tuohon ohjelmaan. Hirveetä katsottavaa! muuten ohjelma ihan ok
Pikku kakara! Itse alalla jo 10 vuotta olleena ja muutaman kerran sivusta nähneenä ei voi muuta todeta kuin että itsekeskeisin ihminen ketä olen nähnyt alalla tähän asti. ohjelmassa ihan ok mielestäni mutta täysin epäkypsä kakara muuten.
Diana ihan huippu tyyppi! Fiksu ja hauska... kateellisten panettelua toi haukkuminen!
ja miten liittyy Martinaan ja Eskoon? Ei kai se niiden mukula ole? Eri sukunimi?
Hän on ihan normaali, ei erityisen persoonallinen, muttei ärsyttäväkään. Tavallinen ja kiva. Että näin.
Diana on mun mielestä tosi kiva, ei kannata tuomita ihmistä jota ei tunne...