Siis ai että pieni viaton flirtti piristää kotiäidin päivää :D!
En ole koskaan aiemmin flirttiä harrastanut, mutta nyt seitsemän kotiäitivuoden jälkeen senkin puolen itsestäni löytänyt ;)..
Kommentit (27)
kotirouvan päiväunissa ;D?
Eihän tässä saa miestä kohta pois mielestä :D!
Sydän läpättää, kun odotan maanantaita!
olla, jos "pelkää möläyttävänsä jotain" tai sydän lääpällään odottaa näkevänsä jonkun miehen.
Mitäs sitten, kun kuulette, että miehellä on kotona perhe ja lapsia? Sitten valitatte täällä av-palstalla, että teidän oma mies flirttailee "lehmien ja huorien" kanssa töissä :D
Flirtti on kivaa joo, mutta älkää sitten myöskään kieltäkö sitä mieheltänne!!
"Annoin pikkusormen..."
Uusi flirttaileva remonttimies ei tietenkään muutu pitkässä parisuhteessa pökkelöksi. Eikä ole sitä tyyppiä, joka jokaisena työpäivänään vääntää flirttiä jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. Ja haikailee heidän peräänsä.
Onko kellekään käynyt niin, että on vastaavassa tilanteessa tajunnut, että oma parisuhde on tosi epätyydyttävä ja päättänyt lopettaa sen?
Ei siis välttämättä vaihtanut kehenkään uuteen, vaan vain lopettanut "pökkelösuhteen".
kaikki remppaäijät tulee mullekin sit silmää vilkuttamaan.
Ei harrasta muitten naisten iskemistä.
(moraalia ei opiskella korkeakouluissa)
Ei sillä että PIENI silmänvilkutusflirtti olisi mielestäni väärin, mutta hän ei vaan ole sen tyylinen että harrastaisi sellaista...
olla, jos "pelkää möläyttävänsä jotain" tai sydän lääpällään odottaa näkevänsä jonkun miehen.
Mitäs sitten, kun kuulette, että miehellä on kotona perhe ja lapsia? Sitten valitatte täällä av-palstalla, että teidän oma mies flirttailee "lehmien ja huorien" kanssa töissä :D
Flirtti on kivaa joo, mutta älkää sitten myöskään kieltäkö sitä mieheltänne!!
juuri pohtiikin, meinaako viaton flirtti muuttua ihastukseksi :). No, tuskin vain. Tälläkin "äijällä" tyttöystävä olemassa, joten eiköhän tämä ole vain molemminpuolista tylsän arkisen aherruksen virkistämistä viattomalla flirtillä :).
Ja oma mieheni voisi alkaa flirttaamaan vaikka mun kanssa, niin ei mun tarviis remppamiesten kanssa "nikata silmää".
Toivottavasti vaimokin saa huomiota.. flirttejä
Toivottavasti vaimokin saa huomiota.. flirttejä
Miksi täällä on niin vaikeaa toi, että flirttailusta voi nauttia ILMAN että siinä on takana mitään sen kummempaa. Sehän just on flirttailun idea, että kevyttä hupia ja se siitä, ja kaikilla on parempi mieli. Flirttailu ei ole pokaamista tai pettämistä, eikä siinä ole mitään pahaa. Eri asia sitten flirtata kovasti muille kun oma puoliso on paikalla, se on vaan epäkohteliasta ja osoittaa huonoa makua. Nautin itse flirttailusta, ja sallin saman puolisollenikin.
joku kertoa esimerkin tuosta teidän flirttailusta? Olisi kivaa oppia semmoista. En oikeastaan tiedä, mikä edes on flirttailua. Olen niin autistinen että osaan vain joko olla asialinjalla tai mennä suoraan asiaan.
Olen niin autistinen että osaan vain joko olla asialinjalla tai mennä suoraan asiaan.
No siis mitä mä nyt lasken flirtiks, semmosta jutustelua, hymyilyä, ei sitä oikein osaa selittää. Kyllä sen sitten huomaa ;).
Mitä te laskette viattomaksi flirtiksi? Missä menee raja?
Ei taida kovin viatonta
Tässä pari mammaa osoittivat, että puhuvat puutaheinää, eivätkä kykene viattomaan flirttiin, vaan ovat ottaneet ja ihastuneet johonkin körmyyn.
Ihan ok nämä jutut, jos uskotte, että myös miehenne pitää tilanteesta, jossa vaimo piirtelee sydämenkuvia remonttireiskan nimen ympärille pikku päiväkirjaansa. Ja jos teistä on ok, että miehenne tekee samoin kuuman työkaverinsa kohdalla.
Jos haikaillaan jotain muutakin kuin vihjailevaa huulenheittoa, ei se tietenkään ole viatonta. Miettikää itse, millaista toimintaa mieheltänne pidätte viattomana. Se antaa vastauksen helposti.
Just sun tapaisten mammojen takia kaikki remppaäijät tulee mullekin sit silmää vilkuttamaan. Olenkin ihmetellyt, että annanko tietämättäni jotain viboja, mutta se onkin TEIDÄN MUIDEN SYY! ;)
Mutta voi hyvä nainen, hankkiudu sieltä kodista ihmisten ilmoille, ettei tarvitse joittenkin remppamiesten kanssa flirttailla!
Tosin ei ole remppamies kyseessä, vaan yks tuttu mies. Ja mä kanssa kohta möläytän sille jotain...
Mutta voi hyvä nainen, hankkiudu sieltä kodista ihmisten ilmoille, ettei tarvitse joittenkin remppamiesten kanssa flirttailla!
Miksi ihmeessä, kun pieni flirtti kotipiirissä piristää päivää ;)?
Ja sorry vain sille yhdelle, jolle tullaan silmää vilkuttamaan ;)!
kotirouvan päiväunissa ;D?