Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos jostain naapurustostasi kuuluisi murtohälyttimeltä kuulostava ääni?

Vierailija
14.01.2010 |

jos ääni siis ujeltaisi pitkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurille.

Vierailija
2/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä tarkastaisin oman hälyttimeni toimintakunnon jos on rosvoja liikkeellä. Vartiointiliike rahastaa isot rahat siitä että myyvät yksityisille hälyttimiä, hoitakoot palkatut vartijat kotihälytysten tarkastuskäynnit, ei kuulu mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoa näkyykö mitään epäilyttävää. Näin on siis käynytkin. En saanut selville mistä se ääni tuli, enkä viitsinyt lähteä naapurikatua kiertelemään äänen perässä.

Vierailija
4/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä tarkastaisin oman hälyttimeni toimintakunnon jos on rosvoja liikkeellä. Vartiointiliike rahastaa isot rahat siitä että myyvät yksityisille hälyttimiä, hoitakoot palkatut vartijat kotihälytysten tarkastuskäynnit, ei kuulu mulle.

joka ei ota minnekään yhteyttä.

Vierailija
5/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yöllä kuuluisi yli tunnin ja häiritsisi nukkumista, soittaisin hälytyskeskukseen. Jos uni ei häiriintyisi, en tekisi mitään.

Vierailija
6/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tekis sen kummempaa. Jos poliiseja ei kiinnosta tulla paikalle, niin siinähän hälytin sit huutaa.

Vierailija
7/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella pitkään ujeltaisi, niin voisin soittaa poliisille ja valittaa äänen häiritsevän.

Naapurissa on hälytin soinut, mutta kun eivät ole koskaan mitään siitä sanoneet, niin asia ei kuulu mulle. Tottakai jos näen epäilyttäviä tyyppejä liikkumassa soitan poliisille.

Olen asunut (ulkomailla talossa jossa epäkuntoinen hälytin, joka teki siis virhehälytyksiä, mutta niistä meni aina heti yhteys vartiointiliikkeeseen, joka soitti mulle.

Vierailija
8/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa taas menisi sen naapurin talon/asunnon kohdalle tuijottelemaan aikansa kuluksi.

Itse en tekisi mitään, kyllä vartiointiliike soittaa talon omistajalle ja tulee paikalle.

Vierailija
9/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis huvikseni tuijottelemassa vaan ihan katsomassa että onko oikeasti jotain ja jos niin mitä. samalla soittaisin talon omistajalle, jos hän ei jo ole paikalla.

Olen myös varsin kiitollinen siitä, että meidän naapuritalon asukkaat soitti mulle töihin, että nyt teillä huutaa sisällä palohälyytin.

Vierailija
10/10 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen joka soittaa vartiointiliikkeeseen vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi