Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok? 6-v. oli kylässä samanikäisen kaverinsa luona, ja kaverin äiti

Vierailija
14.01.2010 |

oli kuulemma nukkunut olohuoneen sohvalla lasten leikkiessä vaihdellen samassa ja viereisessä huoneessa.

Eikö isäntäväen pitäisi valvoa lasten leikkejä eikä nukkua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen kyllä toisella korvalla, jos kuuluu outoa ääntä. Vauvan kanssakin monesti päivällä oltu unihorteessa, mutta samalla toinen korva seuraa mitä isommat tekee..

Vierailija
2/9 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isot pärjäävät hyvin leikeissään ja aikuinen voi torkahtaa vieressä. Lasten äänet kuuluvat unen läpi ja tarvittaessa pystyy kyllä reagoimaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta noin isot lapset voivat leikkiä sisällä keskenään, jos vanhempi on kuitenkin paikalla, vaikka nukkuisikin pienet tirsot. Onko ko. lapsi ap:n ainokainen/nuorin? Meillä kun on nuorempiakin niin tuntuu tuo 6 v jo ihan täyspäiseltä... Riippuu tietysti lapsesta.

Vierailija
4/9 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olisin iloinen pienestä hengähdystauosta, kun tietäisin lapseni leikkivän kaverin kanssa.

Voisin ihan hyvin kuvitella olevani sohvalla silmät kiinni. Tuskinpa kuitenkaan kovin syvässä unessa.

Vierailija
5/9 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei monivammaisista ADHD-lapsista ole kyse, niin ei todellakaan 6-vuotiaat tarvi valvomista :D Ja minä ainakin nukun sen verran kevyesti, että herään kyllä, jos kuulen vaikka riitatilanteen.

Vierailija
6/9 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom, kyse on kuusivuotiaista, ei yksivuotiasta.

Vierailija
7/9 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaiden leikkiessä meillä. Nätisti menee leikit ja tuon ikäisiä kuitenkaan vieressä olla vahtimassa. Joka tapauksessa olisin olkkarissa ja kai mä nyt havahdun, jos joku rääkäisy kuuluu. Nukunhan mä joskus sohvalla pikkutirsat, kun lapsi katsoo piirrettyjäkin.

Ei silmien sulkeminen tarkoita sitä, ettei tajua mistään mitään ja on jossain umpiunessa. Se on sellaista kevyttä lepäilyä, jonka läpi kuulee paljon.

Vierailija
8/9 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, riittää että on kuulolla jossakin siellä kotona.

Vierailija
9/9 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä ole enää 6-vuotiaita, mutta olen ihan varmasti torkahdellut sohvalla kun lapset (omat ja vieraat) ovat leikkineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä