Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina valinnut lapselle nimet (tytölle ja pojalle) heti plussattuani. Olenko outo?

Vierailija
13.01.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nimet valmiina jo kahdelle tytölle ja kolmelle pojalle, enkä oo vielä edes raskaana..

Vierailija
2/8 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo valinnut tulevalle koirallemme nimen, joka siis meille hankitaan vasta parin vuoden päästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiinnosta, eikö oo ikinä mieli muuttunu matkan varrella?

Ja onko seuraavassa raskaudesa ollut käytössä edellisen raskauden käyttämättä jäänyt nimi? Siis se, joka sukupuolen takia jäi käyttämättä.

Vierailija
4/8 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnut nimet heti...ainoa vain, että siihen lopulliseen päättämiseen on mennyt kymmenisen kuukautta.

Vierailija
5/8 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielipiteestä en sitten tiedä :D

Vierailija
6/8 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut miettiä nimeä noin kuukaisi ennen synnytystä, vaikka sukupuoli ollut tiedossa jo pitkään.

Vierailija
7/8 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali oot - vai oisko susta kiva olla vähän outo? - Siltä tuo nimittäin hiukan vaikuttaa...

Voisi olla, että jos alkaisi ennen lapsen syntymää - tai varsinkin, edes ennen raskautta - ajattelmaan, että lapseni tulee sitten olemaan esim. Eeva - ja jos syntyy tyttö - ja annat jostain syystä sille jonkun muun nimen - saattaa käydä niin, että ajattelet AINA mielessäsi sitä, että tytön nimi on "oikeasti" kuitenkin Eeva...

Olin päättänyt molemmille sukupuolille nimet jo ennen lapsen syntymää - ja kun sitten myöhemmin, toinen lapsemmekin oli tyttö - on se etukäteen päätetty pojan nimi kummittelemassa mun mielessä tosi usein. Jotenkin tuntuu, että se meille vielä kuuluisi, nimikin on valmiina.

Vierailija
8/8 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päättänyt esikoistytölle nimen etukäteen. Edelleen synnytyksen jälkeen eka nimi oli ihan ihana, mutta tyttö näytti jotenkin Elinalta. Elina olisi ollut oikein mainio toinen nimi, mutta pidin kuitenkin suunnitellut. Myöhemminkin usein mietin, että kun tyttö on niin Elinan näköinen :) No en nyt voi silti sanoa, että harmittaisi tai kaduttaisi, kauniit nimet sai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme