Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys karppaajille!

Vierailija
12.01.2010 |

Onko Creme Bonjour-tuorejuustot sallittujen listalla? Ruoanlaitossa siis?

Entä mitä kermaa tarkalleen ottaen ruoanlaitossa käytätte?

Kiiitosh!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuorejuustoja

Vierailija
2/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä rasvaisempi sen parempi. Tarkista hh:t Finelistä.

Ja tuolle yhdelle uunolle: laihduttaessa nimenomaan kannattaa käyttää rasvaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sutjauttaa linjat tehokkaasti, voitelee vatsan ja on hyvää =)

Vierailija
4/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuohukerma/vispikerma ym juttuja?? *punastuu* mä kuvittelin koko ajan, että RUOKAKERMOJA!! :D

No, tässä vasta kahdeksatta päivää mennään.....

ap

Vierailija
5/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuohukerma/vispikerma ym juttuja?? *punastuu* mä kuvittelin koko ajan, että RUOKAKERMOJA!! :D

No, tässä vasta kahdeksatta päivää mennään.....

ap

Vierailija
6/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapa tämä onkin.

Vierailija
7/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kiittää ja kumartaa enemmän oppineena ;)!!!

ap :D

Vierailija
8/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, etteikö rasvamakkarat ja pekonit maistuisi, mutta kuulostaa kahden kuukauden villitykseltä joulusyömisen jälkeen.

Vierailija
9/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, etteikö rasvamakkarat ja pekonit maistuisi, mutta kuulostaa kahden kuukauden villitykseltä joulusyömisen jälkeen.

Tässä mennään perse edellä puuhun, kun ei oteta asioista selvää.

Vierailija
10/17 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei metwurstia jne?

Vierailija
11/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin karppauksen viime elokuussa, olin niin kyllästynyt huonoon oloon ja vaatteiden kiristykseen että päätin koittaa. Nyt lähtenyt jo -15 kg ja ja olo on erinomainen. Ja siis nimenomaan pekonia ja makkaroita olen vedellyt, enkä entiseen ruokavaliooni palaa (se oli siis ns. virallisterveellinen ennen).

Vierailija
12/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että kilot saa toki hyvin helposti takaisin, jos alkaa taas syödä sokeria. Sille ei kuitenkaan ole tarvetta, sillä normirasvaiset tuotteet (maitotuotteet esim.) ovat maukkaita ja herkullisia eikä niihin kyllästy.

Kuohukermaa käytän minäkin. By the way: ennen kaadoin ruokiin usein koko purkillisen ruokakermaa; nyt maun puolesta riittää usein vain loraus (vaikken siis rasvaa kartakaan).

Vierailija
13/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös tykkään enemmän ruokakerman kuin noiden tavan kermojen mausta.. Mutta sen verran alussa olen, että haluaisin tehdä kaiken "oikein", ja siksi neuvoja täältä kyselenkin ;)

Mä olen totaalisen kyllästynyt jo munakkaisiin ym aamulla... olisiko mitään muuta hyvää aamupala vinkkiä, erityisesti työpaikalla nautittavaksi aamupalaverin ohella (olen toimittaja).

ap

Vierailija
14/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä löytyy karppaus.infon resepteistä:

Metwurstipiirakka

neljä annosta

Pohja:

60 g voita

80 g mantelijauhoa

150 g juustoraastetta

Täyte:

100 g meetvurstia

300 g paprikaa

150 g juustoa

oreganoa

Voisulaan sekoitetaan juustoraaste ja mantelijauho, ja taikina painellaan piirakkavuoan pohjalle. Paistetaan n. 10 min 175°C:ssa.

Lisätään pohjan päälle meetvursti, kuutioitu paprika, oregano ja lopuksi juustoraaste. Ja takaisin uuniin noin puoleksi tunniksi.

Vierailija
15/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon lihaa, salaatteja, kohtuudella hedelmiä. Vähän leipää, sekin ruista. Joskus perunaa. Maitoa juon paljon, tosin rasvatonta.

Jos syön juustoa tms, ostan kunnollisia, en mitään kevytkumeja. Samoin käytän yleensä voita, en margariinia.

Mä olen elänyt näin joitakin vuosia ja paino on pudonnut hissukseen. Mä vain aloin kuunnella kroppaani ja sen tarpeita!!!

...Olenko mä siis karppaaja?

Vierailija
16/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mitään kevyttuotteita. KAtsopa tuoteselostusta, ovat täynnä maissitärkkelystä ym. luonnottomia tarpeettomia juttuja:-)

Ja kyllä tällä vaan laihtuu, kokeilkaa pois:-)

Vierailija
17/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, että syöt virallisterveellisesti (paitsi virallisterveellinen kai susittaa kevytuotteita - yök)

Uskon kyllä karppaukseen, mutta uskon myös siihen, että normaalilla ruokavaliolla pysyy melko normaalissa kunnossa.

Syön paljon lihaa, salaatteja, kohtuudella hedelmiä. Vähän leipää, sekin ruista. Joskus perunaa. Maitoa juon paljon, tosin rasvatonta.

Jos syön juustoa tms, ostan kunnollisia, en mitään kevytkumeja. Samoin käytän yleensä voita, en margariinia.

Mä olen elänyt näin joitakin vuosia ja paino on pudonnut hissukseen. Mä vain aloin kuunnella kroppaani ja sen tarpeita!!!

...Olenko mä siis karppaaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä