Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten fiksu ja järkevä mies höpisee tyhjänpäiväisiä, MIKÄ ON?!!

Vierailija
12.01.2010 |

Vähän väliä rasvaisia juttuja, seksiä sivuten, ja samalla piilovittuilua minulle päin naamaa. Kalunsa kokoa koko ajan jotenkin tuo esille ym mikä minua inhottaa!! Imetän ja seksihaluja ei ole, olen koettanut selittää ukolle, ei näköjään tajua. Ja vielä opettaja on.

Itteä inhottaa ja surettaa kun menny tällaiseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kamalassa seksin puutteessa ja yrittää noilla keinoin saada sulta huomiota sillä saralla.. fiksumpiakin tapoja kyllä löytyisi, mutta ehkä se ei enää tiedä mitä tehdä. koitahan heltyä edes mieliksi :)

Vierailija
2/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kamalassa seksin puutteessa ja yrittää noilla keinoin saada sulta huomiota sillä saralla.. fiksumpiakin tapoja kyllä löytyisi, mutta ehkä se ei enää tiedä mitä tehdä. koitahan heltyä edes mieliksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille miehille saadun seksin määrä korreloi suoraan siihen, kuinka rakastettuina itsensä kokevat.

Vierailija
4/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmat merkit. :( Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
5/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen kuvioissa. mutta voi kohta olla, jos ei kotona saa. jos ois toinen nainen, ei sillä olis mitään tarvetta itseään sulle tarjota :) nyt mars, vällyihin siitä, ennenkuin tulee isompia ongelmia! ja limajutut jää myös, kun hommat luistaa kotona. tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuminen. Sanoin miehelle, että hänen käytöksensä on ikävää, se ei todellakaan sytytä ja että olen itsekin pahoillani siitä, ettei meillä ole seksiä. Mullakin imetys vei halut todella pahasti ja mies eli puutteessa. Oli ihan samanlainen kuin ap:n mies. Mutta kunnon keskustelun jälkeen mieskin ymmärsi mun näkökantani.

Sääliseksi ei ole sillä tavalla hyvä ratkaisu, että sulta menee halut vielä pahemmin jos teidän seksielämästä tulee vaan sitä, että sinä pyllistät ja mies panee! Mutta kannattaa itsekin nähdä vaivaa, yrittää herätellä haluja jne. Jos jäät vain passiivisena odottamaan halujen heräämistä, ne ei välttämättä kovin helposti sitä tee. Tilanne tietysti helpottuu jonkin verran kun imetys ja yövalvomiset loppuu.

Vierailija
7/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuuppasin miehen eteen jotain artikkeleja aiheesa, kun alkoi tunnelma kiristtyä seksiaioiden takia. Ymmärsi mies helpommin ja pohdittiin yhdessä selviytymiskeinoja, mm. liukkari hankittiin. Yritin myös itse kuulostella, jos vain vähänkin haluja löytyisi, vaikka käytännössä olin yli puoli vuotta kuin impotentti. Huh, onneksi se meni ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi