Mistä edullisimmat Littlest Pet Shop -lelut PK-seudulla?
Kyselisin, mitä nuo LPS-lelut yleensä ottaen maksavat (ne pienet) ja mistä niitä saisi tarjouksessa tällä erää, vai saako mistään?
Olisivat käteviä kaverisynttäreille ja muuten pikkuisina lahjoina.
Tällä viikolla pitäisi päästä ostamaan muutamia!
Kommentit (10)
Nyt siellä on vielä 30% alennus...ja Petsithän ei ole koskaan alennuksessa.
Itse olen ostanut niitä myös eBaysta.
eikö kukaan osaa sanoa tuotteiden "normi"-hintoja ja/tai missä olisi tarjouksia tällä erää?
mutta en tiedä mitä nyt on jäljellä
mutta noin yleensä niitä löytää parhaiten ja edullisimmin aivan tavallisista marketeista, esim. itse ostan Myyrmäen Cittarista.
BR:ssä niitä ei taida juurikaan olla, ja mm. Toys'r'usissa niistä ei löydy kummoistakaan valikoimaa, ja hintataso ei ole siellä sen halvempi.
jossa on sille joku "tykötarve" maksaa yleensä 4,95 euroa. Neljän pakkauksen (jossa ei ole tykötarpeita) saa alle kympillä, mutta niitä ei minusta kannata ostaa sellaiselle lapselle, jolla on jo entuudestaan petsejä - niissä on yleensä aina samat petsit, "bulkkia" siis, joten jos lapsi yhtään kerää petsejä, hänellä todennäköisesti jo on ne.
niitä n 30 kpl, maksoivat 2 euroa kpl. Olivat vielä tarjouksessa. Nyt lapsi saa viedä yhden aina synttäreille ja ensi jouluna saa pitää loput. Synttäreitä on kyllä niin paljon, varsinkin kun serkkutytölle annetaan muutama, eiköhän varasto ole jouluun mennessä tyhjä.
halvimmalla niitä löytyy Anttilasta. Pieni yhden lemmikin pakkaus, jossa yksi tarvike, maksoi muistaakseni 3,95 tai 4,95. Joskus sai kahden petsin pakkauksen 5,95. Tarjouksissa useammin on ollut niitä isompia settejä.
Olen kanssasi samaa mieltä jos kerta tuotteita esitellään niin onko se hirveän vaikeaa pistää hinnoittelut!
Täällä vantaalla petsi pakkaus maksaa noin kympin prismassa ja cittarissa
Kävin kuitenkin Toys-R-Us:ssa ja siellä yksittäiset lemmikit olivat 3,95 eur ja niitä näytti olevan tosi iso valikoima.
Päädyin kuitenkin ostamaan tuplapaketin, joka maksoi 6,95 eur, näitä oli kyllä vähemmän ja oikeastaan lähestulkoon yhtä vaihtoehtoa jäi hyllyyn, itse vein viimeisen, jossa oli kaksi eri eläintä.