Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt lähtee vauvakamat hittoon tästä talosta.. :(

Vierailija
11.01.2010 |

4-vuotias lapsemme sai alkunsa ekasta kierrosta kun mahdollisuus annettiin. Kaikki hankittiin tuolloin viimeisen päälle uutena (vaunut, sänky, hoitopöytä, vaatteet jne. jne.) että menevät sitten vielä toisellakin lapsella.

Nyt sisarusta koitettu saada alulle 1,5 vuotta ilman tulosta. Kierto säännöllinen, ihan selkeä ovulaatio kierron puolivälissä ja tuskinpa nuo miehenkään siittiöt ovat tuossa välissä nuupahtaneet.

Joku tässä nyt mättää, en tiedä jaksaako lähteä tutkimus- ja hoitorumbaan - olen kuitenkin jo 35-vuotias ja ehkä se sitten vain on tarkoitettu että meille tuo ihana 4-vuotias jää ainokaiseksi.

Tänään taas vaan tuntuu kurjalta, kun TAAS kerran kuuli vauvauutisia lähipiiristä ja itsellä menkat just TAAS alkamassa. Lähden tutustumaan Huuto.nettiin että saan nuo kamat täältä hittoon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedan mita tuo on, itsekin kokenut...

Vierailija
2/8 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos odottaa liian vanhaksi, niin eipä se enää käy niin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna vuosi aikaa vielä itsellesi! Mä oon 35, esikoinen on 4 v ja odotan kolmattani. Tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kaikki "hoidot" oo rankkoja. :)

En oo koskaan tälle palstalle kirjoittanut mut teki niin mieli vastata sulle kun olit niin surullisesti kirjoittanut tekstis.

Monia ystäväperheitä tiiän että ovat ns. kevyillä hoidoilla saaneet vauvan, eli tyyliin lääkitys, jolla saadaan munasolu irtoamaan, jos se ei vaikka irtoakaan ja käsittääkseni tämä on aika yleistä. Mikäpä minä olen sulle sanomaan, lapseton ihminen, mutta älä vielä luovuta... Toivon että joku päivä sulla voi olla vielä oma pieni nyytti sylissä. :) Ota ennemmin selvää mitä "hoitoja" teille voitaisiin tarjota ja mistä olis järkevintä lähtä eteneen, kerro huolesi hoitojen rankkuudesta, jos sitten tuntuu että homma on tai menee liian rankaksi niin sitten on tarkoitettu niin että teillä on ihana 4-vuotias ainokainen, jota saatte helliä ja hoitaa. :)

Vierailija
5/8 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oletko varma, että et jaksa/halua selvittää asiaa tarkemmin? Eli että et myöhemmin sitten kadu. Itse olen saanut molemmat lapseni lapsettomuushoidoilla, esikoista "tehtiin" 5 vuotta, kakkosta neljä. Monta kertaa olin jättää kaiken kesken! Nyt olen 36-vuotias ja kolmas olisi haaveissa. Luultavasti haluan tämänkin tien käydä loppuun etten sitten nelikymppisenä kadu. Koska teillä eka tuli helposti, voi kysymys olla jostain niin "helposta" kuin esim. kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Älä tee päätöstä tunnekuohun vallassa...

Vierailija
6/8 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä niitä tippa linssissä luen...! :)

Ehkä tosiaan koitan rohkaistua ja hakeutua tutkimuksiin, muutama veri- yms. koe varmaan jo selvittää asiaa edes vähän.

Kai tämä ottaa niin lujille just sen takia, että esikoinen tosiaan "tuli" heti vaikka olin tuolloin jo yli kolmekymppinen - olin siinä uskossa, että kyllä se toinenkin sieltä tulee kun vain annetaan tilaisuus mutta kyllä tässä on saanut tajuta että lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan. Jos olisin tuon aiemmin käsittänyt, niin olisimme ryhtyneet sisaruksen tekoon paljon aiemmin.

-ap

Vierailija
7/8 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ilolla ostaisin uudet sitten jos vauva tuleekin taloon. Ei sitä tiedä milloin onnaa, ehkä vasta nelikymppisenä.

Vierailija
8/8 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosta oli yritetty reilut pari vuotta. No, nyt esikoinen 5,5-vuotias ja olen joutunut ostamaan uudet.:) Kolmen vuoden yrityksen jälkeen oltiin tienhaarassa ja mietittiin, mitäs nyt. Esikoinen oli tosiaan luomutärppi kerrasta ja mitään pakkomiellettä kakkosesta ei ollut. Hakeuduin yksityiselle klinikalle ja nopeasti löytyi ongelma. Hoidoksi raskainta sarjaa eli koeputkihedelmöitys piikityksineen, mutta ei se nyt niin karsea ollut ja vain 4kk ensikäynnin jälkeen olin onnellisesti raskaana. Nyt rv.38 ja vauvan syntymää odotellaan.

Kannattaa ap oikeasti miettiä niitä hoitoja! Ne toimii usein tosi hyvin ja useimmilla tärppi tulee aika pian.