sekavaa polttari asiaa, ov
kälyni on meossa naimisiin. hänelle ollaan järjestämässä polttareita. Morsian oli laatinut listan ihmisistä jotka haluaa juhliin. listassa oli anopin nimi, mutta ei morsiamen äidin. polttareiden järjestäjä (morsiamen sisko) otti yhteyttä morsiameen ja kysyi olisiko kohteliasta pyytää myös oma äiti (vaikka ei osallistuisikaan) ettei pahoita mieltään? johon tuleva aviomies otti kärkkäästi kantaa että se on täysin eri asia. anoppi on morsiamen ystävä äiti on vain sukulainen!
kylläpä oli törkeästi sanottu aviomieheltä.
mitäs mieltä on av??
Kommentit (12)
Jos kerran ON niin. Mistä minä tiedän, miten läheiseksi kälysi kokee tulevan anoppinsa.
Polttarit nimittäin ovat juhla kavereille, ei sukulaisille. Sukulaisten kanssa pönötetään juhlavasti sitten itse häissä.
siis ei anoppia eikä äitiä tietenkään. kyllä ne juhlat on morsiamelle ja hänen ystävilleen ei perheelle.
höpsöt
siis ei anoppia eikä äitiä tietenkään. kyllä ne juhlat on morsiamelle ja hänen ystävilleen ei perheelle. höpsöt
Vaan ap:n kälyn sulhasen kommenttiin mielipidettä.
Ei polttareita kaikki pidä remujuhlina, minäkin aikoinani menin kylpylään ja syömään ystävien kanssa. Jos anoppi olisi ollut jotenkin läheinen, olisin hyvin voinut ottaa hänet kekkereihin.
kun käy ilmi että tytär halusi anopin mukaansa juhlimaan mutta ei häntä? vain siksi että anoppi on "kaveri" ja "eri asia" ?(nämä sanat sanoi se tuleva mies..)mulle on ihan sama ketkä sinne tulee ja ketkä ei.
-ap
älä kutsu kumpaakaan ja miehes kommentti on lapsellinen, kenties vähän oma lehmä ojassa= anoppi?
toisekseen ihmettelen mitä ihmettä morsian määräilee omista polttareistaan ylipäänsä?? Eikö ystävät keskenään järjestä niitä polttareita.
Minä en kutsunut äitiäni edes häihin. "Äitejä" kun on niin monenlaisia.
siksi äitinsä kyttäämään polttareihin? Epäilyttävää.
ovat kaverijuhlat, häät perhe- ja sukujuhlat. Jos käly ja tuleva anoppinsa ovat ystävykset, niin tottakai anoppi kuuluu polttareihin siinä missä morsiamen muutkin ystävät. Tuleva aviomies totesi tämän, joten ei kai siitä voi mitään mieltä olla. Sitäpaitsi murhe on polttareiden järjestäjän, ei ap:n.
se on morsion joka päättää ketä polttareihinsa haluaa! Eli ei äitiä mukaan, mutta anoppi ok.
mutta oma anoppini on ystäväni (tosin en olisi häntä silti polttareihin kutsunut), kun taas äitini on äitini, ei niinkään ystäväni.