Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tässä taas kävi näin?

Vierailija
11.01.2010 |

Kerroin miehelle tänään, että haluan käydä illalla YKSIN suihkussa. Mies sitten tässä iltasella käski minut suihkuun kun oli sopiva väli ja lapset rauhallisia. Tyttö 3 v. kuuli taikasanan suihku ja samantien oli vaatteet kylppärin oven takana ja neiti itse laskemassa vettä vatiin. Aattelin sitten, että olkoot menneeksi tämän kerran. Menin itse perässä. Melkein heti sen jälkeen oli poika 10 kk ovea paukuttamassa ja karjumassa. Mies toi pojan kylppäriin minua katsomaan, pojan ilme kirkastui ja pieni vesipeto halusi mukaan. Minä en mitenkään hannonut toiselta kieltää vesileikkien riemua ja lopputuloksena minä olin lasten kanssa suihkussa ja mies rentoutui tietokoneella. Milloin minä oikein opin menemään suihkuun ihan hiljaa ja laittamaan oven lukkoon saman tien?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmeessä on edes päässyt muodostumaan sellainen tilanne, ettei KAHDEN AIKUISEN PERHEESSÄ toinen aikuinen pääse suihkuun rauhassa juuri silloin kun huvittaa? Miksi olet opettanut pienet lapsesi siihen, että äidin suihkuhetki on automaattisesti myös heidän suihkuhetkensä? Ja miksi miehesi pitää komentaa sinut suihkuun "sopivassa raossa"? Ja miten siis voi olla edes totta, että joudut erikseen ilmoittamaan, että haluat mennä suihkuun yksin?

Siis eihän sen pitäisi olla sen kummempaa, kuin että huikkaat miehelle suihkun ovelta, että "käväisen nyt suihkussa" (siis että hän tajuaa olevansa ns. vahtivuorossa). Ja jos lapset haluavat mukaan, heille voi sanoa, että toisella kertaa, ei nyt. - Tietysti se on hankalaa, jos lapset ovat jo tottuneet siihen, ettet käy koskaan suihkussa ilman heitä.

Aika uskomatonta kyllä. Tunnen monia pienten lasten äitejä, ja kyllä he yleensä käyvät suihkussa ihan päivittäin. Ja useinmiten ihan yksin.

Vierailija
2/2 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene suihkuun sitten kun lapset ovat nukkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän