Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Meidän lähipuistossa käy sisarukset Paju ja Havu. Lisäksi vanhemmat pukevat lapsensa niin kierrätysvaatteisiin sekä eivät harrasta hiusten leikkuuta etten tänä päivänäkään tiedä ovatko he tyttöjä/poikia/1 kumpaakin. Lisäksi isän ääni on sellainen piipittäjä, joka on periytynyt lapsille. Äänikään ei paljasta sukupuolta. Yhtä lailla he voivat olla tyttöjä, siksi sanon Havu ja Paju.
oikeesti, miten vanhemmat voivat keksiä jotain... Öö noin naurettavia nimiä.
kolmosesta tulee varmaan kuusi tai koivu.
kaikki jennica ja jannica -tyyppiset.
kaikki jennicat ja jannicat on muuten fitness-ohjaajia. ovat laittautuneet huolellisesti mutta kuitenkin vähän mauttomasti.
Terhi, Terhikki, Irmeli, Pihla, Terttu
aivan ehdottomasti Jannike, Jemina, Jasmine, Jenn,; Janita ja tuhat vastaavaa karmaisevaa väännöstä. En pysty ottamaan vakavasti tämännimisiä
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 18:45"]
1. ja 2. paikoista tappelevat Pälvi ja Pälvikki. En osaa päättää kumpi on rumempi.
3. Tuire
4. Kylli
5. Pirjo
[/quote]
Ei Pälvikki-nimeä ole olemassakaan. Pälvi kyllä on. Sotketko Päivikkiin?
[/quote]
Kyllä Pälvikki-nimi on olemassa.
TOP 5:
Noora
Milka
Peppi
Iida
Jenna
1. Tuire (ehdottomasti)
2. Pirjo
3. Kyllikki
4. Sirpa
5. Mervi
Ja tämän päivän nimistä
1. Aada
Mirjaana,Alviira,Eleonoora,Risto,Unelma,
Hmmm, mun mielestä esim IRMELI ja IRMA on kyllä KAUNIITA nimiä, samoin ADA ja AADA ja jotkut muutkin täällä pistäisin kyllä kauniiden nimien listalle ;)
Raili, Raija, Reija, Pirjo, Terhi, Raisa, Maisa, Miisa, Kaija, Päivi, Mervi, Liisa, Leila, Merja. Koska ovat jotenkin kovan kuuloisia, epänaisellisen oloisia nimiä niin lausuttuina kuin kirjoitettuinakin. Ja osasta tulee kieltämättä mieleen ei-niin-kiva kyseisen nimen kantaja, joka vahvistaa mielikuvaa.
Tuija, Tuire, Virve, Virva, Mervi, Kyllikki.
Karita, Sarita, Janika, Jessika.
Onhan näitä!
Kaikki nämä ns. nykyaikaiset Jessicat yms NIIIIIN kansainväliset paskat :) vanhoista sanottakoon Väinö (mikä on suosiossa niin nykyään), Katariina, Osmo?
Miten jotain nyt voi ärsyttää tää ketju niin hirveästi? Ihmiset vaan kertovat omasta mielestään rumia nimiä, niin ei siinä mitään sen kummallisempaa luulisi kyllä olevan.
Ystävällisin terveisin,
Silsa-Ilse Römppänen os.Pöppönen
Ok, eiköhän täällä ole käyty kohta koko kalenteri läpi. Makuja on monia, mikä tuli todistettua.
Mun nimi on Oona ja miks muuten tuutte pahottaa toisten mielen haukkumalla niiden nimiä?HEI ÄLY HOI IHMISET!!!!!!!
Mun mielestä Eleonoora on kaunis, olin ajatellut tytölle nimeksi sitä tai Matildaa.
Omaa nimeä en löytänyt, olen Ellen.
Raija, Tellervo, Kyllikki, Ulla, Virve, Tuire, Kustaava, Sirkka, Sirkku, Sirpa, Tuija, Tuuli, Kaija, Kaisu, Armi, Anja, Terttu, Eini, Eine....