Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
1. Päivi
2. Reija
3. Pipsa
4. Maisa
5. Ea
mitä ne ovat? :D nina kuului joukkoon ja olen muuttanut nimeni niinasta ninaksi koska nina on alkuperäinen ja tarkoittaa jotain, (pieni tyttö,espanja, armollinen, kaunissimäinen,hindi) kun taas niina suomalainen venytysnimi :D
kun joku kirjoittaa kielenkärki suusta pilkottaen almanakasta melkein kaikki nimet tänne.
Tinja, Tinka, Pirjo, Pirkko ja nämä tekemällä tehdyt nykyväännökset tyyliin Jenniina.
just nuo! Ja noiden yhdistelmät...hhuuh, ja sukunimenähä on aina esim. Mönkkönen tai Korhonen...puistattaaaa....
tarkoitus oli vastata hänelle, joka ehdotti nimiä jessica, jannica, nico, alex, mico jne.
Ei Ella minua ellota. Ja miksi Ada olisi ruma?
- grrrrr! Minun nimeni, lyhennys Ulrika-nimestä. Myös muissa pohjoismaissa ja Saksassa ainakin käytössä.
.. adat, idat, miat ja piat! siis ihan kauheita ja varsinkin jos sukunimi on tavis suomalainen -nen tms. ja supervarsinkin, jos ne lausutaan sitten ihan "miia piia tiia". myös jenni, jemina, jessi...... ja hei: lumi! siitä tulee mieleen päihteet :(
.. adat, idat, miat ja piat! siis ihan kauheita ja varsinkin jos sukunimi on tavis suomalainen -nen tms. ja supervarsinkin, jos ne lausutaan sitten ihan "miia piia tiia". myös jenni, jemina, jessi...... ja hei: lumi! siitä tulee mieleen päihteet :(
Höttöpäiset äidit haluavat lapselle erikoisen nimen, josta seuraa lapselle elinkautinen rangaistus.
Nämä kuulapäät eivät tajua, että joku Jariina, Noomi tai Ulpukka eivät ole ihmisnimiä!!!!
Mikaela
Karita
Janika, Janina, Janita
Johanna
Kaikki *ia*iia sekä *ea*eea, koska aina täytyy kysyä miten kirjoitetaan tai lausutaan
Sellaiset luontonimet, mitkä eivät kuullosta enempää miehen kuin naisenkaan nimiltä!
Minusta hyviä ovat selvät suomalaiset Ritvat, Kyllikit, Tarjat ja Katriinat ja ne kuullostaa minun korvaan heti naisilta!
Ajattelin jo, että eikö omaa nimeäni kukaan tänne keksi, mutta tulihan se kertaalleen loppuvaiheessa ketjua! Mielestäni kyllä erittäin kaunis ja minulle rakas nimi.
Omasta mielestäni kauheimpia:
Virve, Virpi, Varpu
Raisa, Raija, Ritva
Päivi, Pälvi
Marjo, Mirka, Mirkka, Marja-Terttu
Pia, Mia, Nina, Titta, Malla, Maila, Kaisu
Mielestäni seuraavat täällä mainitut ovat todella ihania nimiä:
Kiia/Cia, Sofia, Isabella, Victoria, Iina, Tuulikki
Raija, Reija, Raisa, Kaija, Sari, Riia,
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 00:31"]
Ajattelin jo, että eikö omaa nimeäni kukaan tänne keksi, mutta tulihan se kertaalleen loppuvaiheessa ketjua! Mielestäni kyllä erittäin kaunis ja minulle rakas nimi.
Omasta mielestäni kauheimpia:
Virve, Virpi, Varpu
Raisa, Raija, Ritva
Päivi, Pälvi
Marjo, Mirka, Mirkka, Marja-Terttu
Pia, Mia, Nina, Titta, Malla, Maila, Kaisu
Mielestäni seuraavat täällä mainitut ovat todella ihania nimiä:
Kiia/Cia, Sofia, Isabella, Victoria, Iina, Tuulikki
[/quote]
Kia=auto. Mikä vittu on Cia? Tajuatko, että i:n edellä c lausutaan s:ksi? Sian nimi! :D
Teresa, Terhi, Päivi, Raisa, Riitta, Ritva.
Sirpa nimi varmaan kärsii melkoisen inflaation. Muutenkin ainakin minulla on Sirpoista vain huonoja kokemuksia.
iira. kuulostaa ihan miehen nimeltä, kolho ja junttimainen.
sonja. yhdistän tähän heti navetan hajun...
sylvi. yleensä tykkään vanhoista nimistä, mutta tää sopii paremmin koiralle.
janika. "vähän" wt
oona. liian lälly aikuiselle ihmiselle... tähän menee myös nennat yms.
1. anu ... en ole koskaan ymmärränyt miksi pitää antaa tuollainen nimi. vastaavia olisivat pimpp, pers, vagin ja peni.
2. virpi, tuire, ritva, tuija, raija kaikki 70-80- lähiömutsinimet.
3. jennica, jannica, jessiina, jessica, jyyliä, u got the point!
Vanhemmista nimistä kamalia Virpi, Pirkko, Tuire, Pirjo, Tarja, Sari. Kovia ja jotenkin vaan yöks.