Kokit! Miten valmistan vuohenjuustokiekot esim. salaatin päälle?
Paistetaanko vai uunissa? Olen yrittänyt molempia, mutta aina ne sulavat eivätkä ruskistu, kuten ravintoloissa. Auttakaa!
Kommentit (7)
Luulen, että salaisuus on siinä, että pannun pitää olla oikein kuuma kun laittaa juustot sille, ja sitten tarpeeksi rasvaa, etteivät tartu kiinni. Kuumuus ja rasva tekevät juuston pinnalle sellaisen ihanan rapean ruskehtavan pinnan. Nam!
just tänään tein!
Mä teen sillä tavalla, että paistan pannulla, mutta pannun pitää olla tarpeeks kuuma, ja paiston tapahtua nopeasti. Mulla ei ole ikinä sulanut.
Laitan toiselle puolelle hieman hunajaa, pestoa (tai sitten vaan basilikaa) sekä mustapippuria. Paistan molemmilta puolilta. On tosi nam.
Ehkä tosiaan paistaminen rasvan kanssa... tai sitten uunissa, mulla uusi hyvä AEG:n uuni - jos laitan grillivastukset ja kovan lämpötilan? Ehkä kokeilen yhdellä kiekolla. Huomenna ruokavieraita, haluaisin onnistua:-)
vuohenjuustoa. Ota stanssilla eli muotilla paahtoleivästä pyöreä palanen, voitele se, laita vuohenjuusto päälle ja sivele hunajaa päälle.
Grillivastus uuniin ja lömpöä ainakin 225 ja anna olla niin kauan, että saa rusehtavan värin.
Näin teen kotona ja töissä!.
ehdottomasti! Ylävastukset tai grillivastukset, kova lämpö, lyhyt aika. Halloumin taas paistan pannulla.
päälle ja käytä grillivastuksia. Pari minuuttia niin jo ruskistuu ja sulaa!