Jos rakastat
oletko jo käynyt katsomassa olisiko sopivaa katsottavaa tokaluokkalaiselle tytölle?
Kommentit (7)
luin et kyseisestä leffasta järjestetään sellanen vauva näytöskin..hitto ku en muista mistä niin luin ja missä noin oli. Että eikähän se sit ole sopiva. Onko tolle leffalle laitettu k-merkintää?? sillähän se varmaan selviää.Tai sit meet ensin itse katsoo sen ja arvioit voiko sun tokaluokkalainen katsoa sen kanssa.
katsia leffa VAUVAN kanssa (joka mahdollisesti nukkuu/touhuaa omiaan eli ei varsinaisesti katso) kuin mennä vartavasten tokaluokkalaisen kanssa katsomaan.
Minuakin kiinnostaisi leffan jo nähdeiden mielipide.
mutta en veisi omaa 9-vuotiastani (joka on nähnyt Potterit, Jurassic Parkit jne) katsomaan. Ja olen siis nähnyt leffan.
kukkahattu täti Av-mammat muistaa ettei se oma pikku mussukka vaan ainakaan katso telkkarista uutisia eikä niitä saatanasta tulleita salkkareita ettei lapsen mieli järky.
Ton trailerin perusteella niin hemmetin moni lasten piirrettykin on pahempaa katseltavaa kun tuo leffa.
Mutta pidetään ne lapset siellä kuplassa ja näytetään niille teletappeja 18vuotiaaseen asti. Mielellään jopa 21vuoteen.
Ap sulle sanoisin että jos tuolle on suositus k-7 niin kaipa sä voit käydä sen leffan katsomassa. Tai tosiaan käy itse ensin katsomassa ja arvioi sitten onko se sellainen jonka sun 8vuotias tyttö voi katsoa. Kun lapsetkin on erilaisia.
Minusta ei ole sopivaa katsottavaa, on AIKUISTEN elokuva. Jotain dramatiikkaakin siinä on, kolari tms. Mikse jotain ikäiselleen sopivaa voi katsoa, niitäkin pyörii nyt paljon?