Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako mies tavata oikeasti jos se kysyy, että " haluatko sä edes nähdä mua enää " ?

Vierailija
09.01.2010 |

Eli miksi kysyy jos mä jo kerran aikasemmin olen ilmassut haluavani nähdä uudestaankin.

Tällänen yhden yön tuttavuus johon haluaisin tutustua oikeasti paremmin.

Halusiko mies varmistaa asian vai mitä ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksestä tulee mieleen, että ylianalysoitkohan nyt hieman...

Vierailija
2/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tulkitse liikaa, anna mennä vaan! jos ei sitten olekaan kunnolla kiinnostunut, niin mitä sitten? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksestä tulee mieleen, että ylianalysoitkohan nyt hieman...

ei voi mitään, että tartun muutenkin liian helposti jonkun sanomisiin :)

Ap

Vierailija
4/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että miehellä on hiukan huono itsetunto, ja on joutunut aiemmin useamman kerran hylätyksi. Hän on varmaankin sitä mieltä, ettet varmasti voi haluta tavata häntä enää uudestaan, että olet sanonut niin säälistä tai siksi, että niin "kuuluu" sanoa tms.

Mun mieheni käytti tuota samaa lausetta monta kuukautta silloin, kun aloimme seurustelemaan, joka ainoan tapaamisen jälkeen mietti, haluankohan kuitenkaan enää tavata häntä. Kun olimme jo muuttaneet yhteen, ensimmäisen riidan tullen hän pohti taas, että "et sä varmaan halua enää nähäkään mua". Nykyään, kun välillä kiukuttelen väsymystäni (kun on tullut pari yötä valvottua vauvan kanssa), hän saattaa soittaa kesken päivää töistä, pyydellä anteeksi sitä että minä olen niin väsynyt (hänen syytäänhän se tosiaan onkin) ja miettii, että "haluatkohan sä että tuun kotiin enää ollenkaan". "Raukka" on ennen mua joutunut hylätyksi moneen otteeseen hyvin mitättömien syiden vuoksi, eikä hän oikein tahdo edelleenkään uskoa, että voisin ihan oikeasti rakastaa häntä. Yhdessä on oltu viisi vuotta.

Vierailija
5/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa elämääsi spekuloimalla. Et kuitenkaan koskaan - ja me palstamammat vielä vähemmän - voi muuttaa tuon miehen pään sisään asumaan ja sitä kautta selvittää mitä hän ajattelee.

Vierailija
6/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos haluat huono itsetuntoisen reppanan vaivoiksesi niin go for it

Itse juoksisin ja kovaa. Mun kokemus vastaavasta oli että kundi oli huonolla itsetunnolla varustettu marttyyri joka aina valitti joka asiasta. Töissä sorrettiin, kukaan ei tykkää jne.

Mä en kestä sellaista ollenkaan, siis muutaman kerran jaksa lohduttaa ja sit tulee vaan sellanen että tekee mieli sanoa että ryhdistäydy ja ole mies.

Muta siis ainoastaa jos on tehnyt jotain typerää edellistapaamisellanne, niin tuo lause selittyy järkeväasti. Siis vaikka ollut humalassa tai sanonut jotain typerää tms. mutta jos edellinen tapaaminen mennyt normisti ja silti piippaa että "haluatkohan sä nähdä mua" (kun olen niin säälittävä ja plaa plaa) niin suosittelen harkitsemaan kaksi kertaa.

Tietysti joillekin kanaemo naisille tuollainen kumppani voi olla oikeinb hyväkin, itse tykkään miehekkäistä miehistä. SIis herkkyys ja empatiakyky ym on ihania piirteitä mutta itsesääli AUTS

Vierailija
7/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän naimisissa?

Vierailija
8/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joutunut aiemmin useamman kerran hylätyksi

Mainitsi mulle, että tuli jätetyksi 5 vuoden seurustelun jälkeen ilman mitään syytä ja kaipa sillä on sen takia huono itsetunto sitten.

Oikein suloinen ja mukava mies muuten ja mä hänelle laitoinkin viestiä, että mun puolesta voidaan nähdä heti, kun hänelle sopii eli pallo on nyt sillä. Sen selvemmin en osannut asiaa ilmasta.

Ap

Vierailija
9/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän naimisissa?

ja ei mua haittaa, vaikka oiskin vähän huomionkipeä: niinhän meistä jokainen on ainakin joskus.

Ap

Vierailija
10/10 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos haluat huono itsetuntoisen reppanan vaivoiksesi niin go for it Itse juoksisin ja kovaa. Mun kokemus vastaavasta oli että kundi oli huonolla itsetunnolla varustettu marttyyri joka aina valitti joka asiasta. Töissä sorrettiin, kukaan ei tykkää jne. Mä en kestä sellaista ollenkaan, siis muutaman kerran jaksa lohduttaa ja sit tulee vaan sellanen että tekee mieli sanoa että ryhdistäydy ja ole mies. Muta siis ainoastaa jos on tehnyt jotain typerää edellistapaamisellanne, niin tuo lause selittyy järkeväasti. Siis vaikka ollut humalassa tai sanonut jotain typerää tms. mutta jos edellinen tapaaminen mennyt normisti ja silti piippaa että "haluatkohan sä nähdä mua" (kun olen niin säälittävä ja plaa plaa) niin suosittelen harkitsemaan kaksi kertaa. Tietysti joillekin kanaemo naisille tuollainen kumppani voi olla oikeinb hyväkin, itse tykkään miehekkäistä miehistä. SIis herkkyys ja empatiakyky ym on ihania piirteitä mutta itsesääli AUTS

Mun mielestä kuitenkaan kumpikaan ei sanonut tai tehnyt mitään niin typerää, mutta mistä mä tiedän jos hän koki asian toisin. Mä olen häntä pari vuotta vanhempi, että jos sekin vaivaa häntä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi